Nederlandse ondertiteling films Spotnet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een tijdje geleden een vraag gesteld omtrent de Nederlandse ondertiteling van films welke in van Spotnet wil downloaden. De reactie welke ik hierop gekregen was niet datgene wat ik bedoelde met mijn vraag. Daarom nog eens deze vraag. Groetjes Tinie
 
wat is dan je vraag !!!
via Spotnet zelf kun je dus géén ondertitels los downloaden ...
het is aan de uploader van de film (dus diegene die de film beschikbaar steld ) of er al dan niet ondertiteling mee geleverd werd ...dit word dan ook aangegeven in Spotnet ..
de ondertitels worden meegeleverd in de film ( indien er dus ondertitels voor bestaan ).
en dan zijn er dus weer verschillende mogelijkheden ...
1- de ondertiteling werd los meegeleverd in de film ( deze moet je dus zelf aanzetten wil je deze dan ook zien tijdens het afspelen )
2- de ondertiteling is in de film ingebakken ( d.w.z. dat deze dan ook automatisch gestart word bij het afspelen van de film )

hier onder word dus vermeld dat de ondertiteling instelbaar is d.w.z. je dient deze dus zelf aan te zetten ..in het 2de zijn er géén ondertitels aanwezig .
Ashampoo_Snap_2013.10.30_18h41m48s_006_.jpg Ashampoo_Snap_2013.10.30_18h46m00s_007_.png
 
Waar is die vraag....

Als in Spotnet bij een film staat dat er Nederlandse ondertiteling is, moet u er maar vanuit gaan dat dit correct is. Is die ondertiteling er om de een of andere reden niet bij, ja, dan hebt u pech... en "reclameren" zal niet helpen. ;)
 
Downloaden van auteursrechtelijk beschermd materiaal, is dat niet verboden in België ? :vraagteken:

indien dit verboden is voor eigen gebruik dan mag men ook geen muziek meer downloaden of afbeeldingen ,photo's enz...
het is niet de bedoeling om hier nu verder over uit te wijken ...hier werd eerder al een topic over gestart ... ( kan deze echter niet terug vinden anders had ik er de link naar geplaatst .)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan