Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb nero9 origineel gekocht en op mijn pc gezet, nu ben ik van plan een nieuwe pc te kopen, mijn vraag is kan ik die nero9 op die nieuwe pc zetten of moet ik ook een nieuwe nero9 kopen?
Dank bij voorbaat
Greetz
The Buccaneer
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Yvan
CD en Key heb ik origineel, maar na installatie zal hij wel vragen om via internet te registreren en ik denk dat ze dan gaan zeggen dat deze reeds eerder is geregistreerd op een andere pc??
Alvast bedankt voor de vlugge reactie
Greetz
The Buccaneer
 
Ik weet niet hoe het met nero gaat, met office en de programma's van Adobe gaat dit zo :
- Office : Het programma deïnstalleren en je kan het opnieuw installeren op een andere pc met die sleutel.
- Adobe programma's : de desbetreffende programma's openen en dan help en dan deactiveren en je kan en mag ze op een andere pc installeren.
 
Bij Nero 9 mag je maar één exemplaar lopen hebben! Ik heb dat dit weekend ondervonden bij de installatie op een tweede laptop. Beide laptops waren on-line. Uit noodzaak heb ik op de oudste, Nero 7 terug geplaatst. Geen gerommel meer met terug activeren.

grtz.wivy
 
Bedankt wivy voor de tip.
Op de desktop gebruik ik nero 8, ik heb er niet veel problemen mee.
Ik heb wel mijn opstartbeheer aangepast.
Voor die paar x dat ik nero gebruik is het onnozel om die met windows mee te laten opstarten.
ik ben benieuwd hoe het verloopt Buccaneer.
Laat nog even weten graag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan