Status
Niet open voor verdere reacties.

nijltjetweety

Niet meer actief
Ik heb nu bij brandoptie ingesteld om te schrijven naar bestand.
Hoe zet ik beste deze VOB, INF en BUP bestanden op een andere dvd?
Als data branden, dan aanvaard mijn externe dvd de schijf niet.
 
DVD maken met Nero Recode

DVD maken met Nero Recode

Moet je deze VOB film kopiëren of naar een ander formaat converteren?
Je mag in geen geval Nero Digital gebruiken anders is deze film enkel maar te lezen met Nero of uitzonderlijke DVD toestellen waar dit ook geldt als een meegeleverde codec.
Wat Nero betreft gebruik je best "Een DVD samenstellen" om de aparte titels in te voegen (de VOB's). Ook nakijken of je de audio mee hebt en de ondertitels.

attachment.php


Om enkel te kopiëren alleen volstaat een gewone Copy met "Nero Gewoon"

Normaal moet je enkel de map Video_TS gebruiken om aan te klikken, audio komt automatisch mee via de INF of IFO bestanden.
Om gewoon te bekijken klik je op een BUP bestand.


Ikzelf gebruik Easy Media Creator 10 Suite: daar kan je echt alles mee en het is allemaal zo gepiept.
Anders nog vragen : vuur ze maar af.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik gebruik Nero-Express. Daar selecteer ik videofilms. Daarna DVD-Videobestanden. De benodigde bestanden vob, bup en inf zitten normaal in een map Video-TS. Er is ook een map Audio-TS. Bestaat de map Audio-TS niet, geen probleem. Die is in veel gevallen leeg. Om een dvd te schrijven, voeg ik deze 2 mappen toe aan de dvd. Indien Audio-TS niet aanwezig, alleen Video-TS toevoegen. Daarna direct schrijven.
 
Moet je deze VOB film kopiëren of naar een ander formaat converteren?
Je mag in geen geval Nero Digital gebruiken anders is deze film enkel maar te lezen met Nero of uitzonderlijke DVD toestellen waar dit ook geldt als een meegeleverde codec.
Wat Nero betreft gebruik je best "Een DVD samenstellen" om de aparte titels in te voegen (de VOB's). Ook nakijken of je de audio mee hebt en de ondertitels.

attachment.php


Om enkel te kopiëren alleen volstaat een gewone Copy met "Nero Gewoon"

Normaal moet je enkel de map Video_TS gebruiken om aan te klikken, audio komt automatisch mee via de INF of IFO bestanden.
Om gewoon te bekijken klik je op een BUP bestand.


Ikzelf gebruik Easy Media Creator 10 Suite: daar kan je echt alles mee en het is allemaal zo gepiept.
Anders nog vragen : vuur ze maar af.

Het is een beperking in nero recode van nero 7 ultra.
Ik kan max 4 vob bestanden importeren.
Ik heb een trial gebruikt van nero 10, daar kan ik de 5 vob stukken wel importeren.
Is er een freeware om dit te doen, ik heb niet veel zin nero te blijven sponsoren vanwege beperkingen in hun soft.

Als ik tijd heb ga ik eens kijken of nero express in nero 7 het kan zoals je beschrijft met hoge kwaliteitsfilms van 4.3 gig, volledig volle dvd.
 
Ik gebruik ook nero 7 ==> nero burning rom ==> DVD-Video ==> Nieuw ==> videoTS map openen ==> alle bestanden naar linkse vak slepen ==> branden op laagste
snelheid. Nooit problemen mee gehad.
 
Het is al opgelost maar ik ga eens testen op deze manier carlo.
Ben er al mee bezig.
Maar via startsmart kom ik dus bij een programma mt beperkingen.
Die recode is er te snel doorgepushed zeker destijds?
Binnen een half uurtje weet ik of het werkt, maar ik ben er van overtuigd van wel.
Met nero 5 op mijn oude pentium 3 ging het ook steeds goed.
Wel jammer dat ik zo geen startmenu kan maken enz.
 
met die recode heb je idd gelijk, er was vroeger iets niet pluis hiermee maar weet niet meer wat het was.
Tja voor een startmenu zal dat moeilijk gaan want hoe groot is je dvd nu al ? als er dan nog een startmenu
bij moet zal dat niet meer passen op een dvd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan