Status
Niet open voor verdere reacties.
kan iemand mij vertellen wat "NET Framework 2.0" is en wat ge er me kan doen ,of waarvoor het dient????:vraagteken:
 
Wilde ik ook wel eens weten en heb het even opgezocht;

NET.framework is een systeem van Microsoft dat is opgestart als concurrentie voor Java van Sun en die gebruikt wordt door ontwikkelaars om bepaalde toepassingen te schrijven. De opeenvolgende versies 1.1, 2.0 en 3.0 werden ondertussen ontwikkeld. Soms heb je die nodig om die toepassingen bvb op websites te kunnen gebruiken. Persoonlijk heb ik enkel de 2.0 op mijn systeem staan en er is me nog nooit gevraagd naar de 1.1 of 3.0 bij het gebruik. En mocht dat zo zijn dan zal er wel achter gevraagd worden als je zo'n applicatie opent en kan je deze nog steeds downloaden. Ik betwijfel zelfs of je - indien je alles van NET.framework van je PC zwiert - ernstig in de problemen zou komen. Maar dat is een persoonlijke visie.

Alleen, bij de laatste updates heeft MS heel wat aanpssingen voor dit NET.framework meegestuurd en die zorgen voor behoorlijk wat problemen. Het niet kunnen downloaden van de updates is daar één van.
De oplossing die ik je heb aangereikt komt van MS zelf (na een vraag van een bekende hoe hij dat updateprobleem moest oplossen).

Groeten

Luc
 
ok bedankt hoor,nu weet ik toch al een beetje wat zij daarmee bedoelen
want ik had het dan ook gekregen om het te downen, nadat ik een progje had gedownload
en anders kon ik er niks mee doen ,maar nu je zegd dat het van microsoft is ben ik al wat geruster bedankt hoor:duimop:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan