Windows 10 Netflix

paulus123

Steunend lid
Vip Lid
Ik wil Netflix op mijn TV maar hij zegt altijd dat er geen wifi ontvangst is.
Ik heb mij al een Fritz wlan aangeschaft maar het helpt niet met mijn boost 400 van Telenet. Zou het wel lukken wanneer ik ook de fritz box aanschaf?
Denk dat ik bij mij in het bos heel slechte WiFi ontvangst heb
 

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
je zegt "" Denk dat ik bij mij in het bos heel slechte WiFi ontvangst heb ""

je spreek over de nieuwe boots 400 van telenet maar je weet toch dat je enkel van deze snelheid kunt genieten indien jij eenmalig een bijdrage betaald van 38€ (dacht ik ) deze kost is dan voor een nieuwe modem/router … heb jij deze echter niet dan verkrijg je ook de hogere snelheid niet ..
*belangrijk is dat de modem/router via een buiten lijn (tv) binnen komt m.a.w. je heb pas een draadloze verbinding vanaf dat er een aansluiting gedaan werd ..
*en nu kom ik weer terug op je regel welke ik citeerde … dit komt zo over dat er helemaal geen Telenet modem/router geplaatst werd bij u .. !

ben jij zo iemand die tracht van een andermans zijn onbewaakte draadloze verbinding mee te snoepen ..zo komt het in ieder geval over !
**graag een verklaring .
 

paulus123

Steunend lid
Vip Lid
Neen!! Zo. iemand ben ik niet! Ze hebben bij mij de modem/router komen aansluiten, Met deze beschuldigingen ben ik niets!!
 

paulus123

Steunend lid
Vip Lid
Ik zal eens met Telenet zelf bellen, maar ik begrijp je ook wel, sorry, er zitten veel gangsters op internet.
 

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
het was géén beschuldiging maar eerder een vraagstelling ..dat dit bij u zo over komt "sorry "dan ..
heb jij dan de nieuwe modem/router dan >waarschijnlijk dus wel ...met de fritzbox ben je dus niets .. best dat je een technieker langs laat komen om alles in te stellen .
*persoonlijk denk ik niet dat een draadloze verbinding kan worden aangemaakt op je tv of je dient over een smart tv te beschikken die dan ook over een wireless receiver beschikt ..
is dat niet het geval dient men een lan-kabel te gebruiken en is het niet mogelijk om draadloos te gaan .

*beschikt je tv over een wireless receiver dien je ook het wachtwoord in te geven om een draadloze verbinding tot stand te brengen ..
 

paulus123

Steunend lid
Vip Lid
Dank je wel, heb ook bericht gekregen dat ten laatste op 7 oktober de snelheid word opgetrokken tot 1000 mbps. Ben nieuwsgierig of dit kan.
Zal nog weleens de samenstelling van mijn computer erop zetten moet eerst een copy van mijn computer opvragen.
 

cve

Medewerker
Forumleiding
Wij hebben hier ons hele systeem helemaal door een technieker van Telenet laten upgraden. Wij werken met powerlan. dus makkelijk zelf te doen, maar met een technieker van telenet die met proffesioneel materiaal komt aandraven en die je hele huis indien jij dat wenst afloopt om te zien of er overal wel voldoende signaal is ben je helemaal zeker. Sindsdien is ons internet er een pak sneller, stabieler op geworden. Toen was dit ook gratis, behalve dan de apparatuur die geplaatst werd natuurlijk he. Maar die vakbekwame mens hebben we toen niet hoeven te betalen dat was met een actie. Ik dacht dat ze " iedereen met ons mee" heette. Wij zijn in ieder geval dik tevreden over de snelheid, stabiliteit ervan. Heb ondertussen wel al een andere modem moeten halen, die heeft ondertussen wel al de geest gegeven. Maar dat is simpel weg plug en play. Daar wij nog een tv met een beeldbuis zitten ( geen grote tv kijkers), heeft die meneer zelfs toen ons systeem klaar gemaakt om alles met HDMI aan te kunnen sluiten. We hebben hier een nieuwe HDMI kabel liggen.
 

Mik

Medewerker
Forumleiding
Bij problemen die niet voortkomen door jezelf, treed Telenet gratis op. Uiteraard als er iets moet bijgeplaatst worden zoals Powerlan, is het te betalen. Maar je bent vrij om dit eventueel niet te kopen en uiteindelijk zo te laten.
Komt het probleem voor door eigen geklooi, dan is ALLES te betalen.
 

cve

Medewerker
Forumleiding
Bij problemen die niet voortkomen door jezelf, treed Telenet gratis op. Uiteraard als er iets moet bijgeplaatst worden zoals Powerlan, is het te betalen. Maar je bent vrij om dit eventueel niet te kopen en uiteindelijk zo te laten.
Komt het probleem voor door eigen geklooi, dan is ALLES te betalen.
Wij hadden geen noemenswaardige problemen toen he MIK, wij hadden enkel een verouderd systeem. Nu hebben we nieuwste Powerlans en dat gaat als een speer. Ook de wifi gaat ook snel en goed.
 

Mik

Medewerker
Forumleiding
Cve, ik zeg niet dat er bij Jullie problemen waren. Ik geef alleen de melding wat je kan en mag verwachten van Telenet. Ze zijn bij mij indertijd ook geweest. Had weinig wifi binnenhuis op bepaalde plaatsen. Hebben ze opgelost door een Netgear bij te plaatsen. Uiteraard tegen betaling. Had ik dit zelf gedaan dan had ik zelfs meer betaald voor het toestel.
 

J.W.

Steunend lid
Vip Lid
Ik wil Netflix op mijn TV maar hij zegt altijd dat er geen wifi ontvangst is.
Ik heb mij al een Fritz wlan aangeschaft maar het helpt niet met mijn boost 400 van Telenet. Zou het wel lukken wanneer ik ook de fritz box aanschaf?
Denk dat ik bij mij in het bos heel slechte WiFi ontvangst heb
Welk internetabonnement hebt u bij Telenet?
Welk type modem hebt u nu?
 

J.W.

Steunend lid
Vip Lid
Sluit uw TV-Box eens aan met een kabel in plaats langs wifi. Hebt u dan verbinding?
 

paulus123

Steunend lid
Vip Lid
Heb eens met Telenet gebeld en ze hebben het een en ander veranderd in de instelling van mijn router maar ben vrijdag pas terug thuis, weet het nog wel te zeggen.
 
Bovenaan Onderaan