Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb nu een verse Windows XP Prof opgezet met alle drivers, uitgezonderd Netwerk control.
Hij werkt goed, maar ik weet niet waarvoor die netwerk control dient en weet ook niet of dit noodzakelijk is om de driver te installeren.
Ik heb overral gezocht, doch weet niet waar ik hem kan downloaden.
 
vermeld eens of je in apparaatbeheer een geel uitroepteken vermeld zie staan bij de netwerk controller ...
indien daar geen geel uitroep teken vermeld word werd ook deze driver geinstalleerd .
...indien er wel een geel uitroepteken vermeld sta dien je ons mee te delen over welke netwerk controller het hier gaat ...
weet je dit niet , installeer je speccy , dit tool is gratis en geeft veel info weer over je systeem
 
vermeld eens of je in apparaatbeheer een geel uitroepteken vermeld zie staan bij de netwerk controller ...
indien daar geen geel uitroep teken vermeld word werd ook deze driver geinstalleerd .
...indien er wel een geel uitroepteken vermeld sta dien je ons mee te delen over welke netwerk controller het hier gaat ...
weet je dit niet , installeer je speccy , dit tool is gratis en geeft veel info weer over je systeem
In apparatenbeheer staat er een geel uitroepingsteken.
Ik hoop dat je met de bijlage iets kan doen.
Alvast bedankt. netwerkcontroller.jpg
 
27-1-2013 KB905474: Meldingen van Windows Genuine Advantage
U ontvangt een melding van het hulpprogramma voor meldingen vanWindows Genuine Advantage als uw versie van Windows niet legitiemis. Als uw versie niet legitiem is, kunt u met dit hulpprogrammaeen gelicentieerde versie van Windows aanschaffen.


Snap_2013.01.30 19.51.23_002.png


Zorg er in eerste plaats voor dat Uw versie legitiem is. ..dan pas kunnen en mogen we u verder helpen ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan