netwerkkaart onvindbaar bij apparaatbeheer

Status
Niet open voor verdere reacties.
K

karel

Gast
na installatie van win XP vind deze geen netwerkadapter (apparaatbeheer)....ik heb pC al eens vanachter opengedaan en zie geen netwerkkaart maar wel een blokje(tech P35-153-1129) met 2 USB uitgangen en een ethernetaansluiting (voor kabel telenet) ..dus kan ik onmogelijk mijn telenet verbinding maken ??? kan iemand mij hepen aub?[OPLOSSING]
Dan zit de netwerkkaart ingebouwd in het moederbord, even de cd rom van het moederbord installeren dat heb je waarschijnlijk nog niet gedaan succes
Bedankt...drivers instal en OK....!!!

[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dan zit de netwerkkaart ingebouwd in het moederbord, even de cd rom van het moederbord installeren dat heb je waarschijnlijk nog niet gedaan succes
en als je cd rom van je moederbord niet hebt even kijken met bvb everest wat er in je pc steekt als je dubbel op de link klikt van je moederbord dan dan je productinformatie en eventueel drivers opvragen en dan deze downloaden.of je doet je pc eens open en kijkt welke naam en type van moederbord je hebt en zet deze dan hier op het forum dan helpen ik en nog meer leden je wel om de juiste driver(s) te vinden voor je ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan