Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo. Ik ben norbert.
ik ben 20 jaar en woon in maastricht>limburg>nederland.
ik ben een student ICT.

mijn hobby's zijn computeren, gamen, reizen.
buiten mijn opleiding ben ik actief bezig met mijn hobby's. ik onderhoud en repareer computers van mensen in mijn omgeving.
ik ben nog een beginnend ict'er en ben bereid om nog erg veel te leren.

ik ben van plan om me wat in een aantal programmeertalen te verdiepen. ik wil later apps en software ontwikkelen buiten mijn vaste baan of als mijn vaste baan.

ik kijk nu al een tijdje rond op dit forum en wil graag meehelpen aan het oplossen van problemen en ondertussen wat bijleren :)

als iemand nog meer wil weten vraag maar gerust.
 
Welkom op pctuts killermanx wie weet kunnen we ook van u wat leren ;)
 
Welkom killermanx0. Hulp is altijd welkom. We hebben hier verschillende mensen met elk hun specialiteiten. Iedereen hier draagt zen steentje bij naar zen kunnen en dat maakt het mooi.
Welke programmeertalen spreken je aan of heb je ervaring mee?
 
Bedankt voor het warm ontvangst allemaal :D

@ddragon80:
ik ben van plan me te verdiepen in javascript, C, C++. voor zowel software als telefoon apps te ontwikkelen.
ik heb een tijdje gewerkt met javascript voor het ontwerpen van een android app voor een vriend. dit was wel gemaakt met hulp van wat klasgenoten als een soort project. we hadden alleen niet begonnen vanaf het begin, en voor toekomstige apps wil ik toch wel weten wat ik doe en niet zomaar wat invoeren wat een of ander persoon of handleiding me voorschrijft :D
ik heb mijn computer al een beetje voorbereid met software zoals een sdk voor android en visual 2008. daarmee kan ik dan wat experimenteren :)
 
Als ik je enkele tips mag geven ivm C.