Status
Niet open voor verdere reacties.
Alle teksten zijn afkomstig van het persagentschap Belga.
en bron = GVA
 
Politiekers maken 6 maan ruzie, Flahout zit aan onze centen, Elio maakt van zijn oren, madame no
Wie kan ervoor betalen denk je

Voor mij waren we beter af zonder madame no en de rest van de franstalige kandidaat-burgemeesters die weigeren in 2 talen te spreken.
De begroting moet en zal kloppen en wij moeten daarvoor zorgen
Wie anders dan wijzelf
Wat mij betreft hoeft zo een belgie niet
 
Wat mij betreft hoeft zo een belgie niet
Ik herinner me nog de tijd, toen dat ik een jaar of 11 was, op de binnenzijde van ALLE bruggen over het kanaal hier, ik was toen al een visser in hart en nieren zeg maar, de woorden "BELGIE BARST" stond geschilderd. Dat waren woorden om ECHT nooit meer te vergeten, kzag ze trouwens ook dagelijks en door de grote van die woorden was je eigenlijk verplicht om er naar toe te kijken, ze waren ENORM, ze spraken niet maar toch zeiden ze veel, HEEL VEEL, echt mysterieus! Wie daar verantwoordelijk voor was heb ik nooit geweten.
Al die bruggen werden ondertussen al allemaal afgebroken omdat het kanaal flink dieper en breder moest worden voor grotere schepen doorgang te geven en zo verdwenen die 2 enorm grote woorden tot een aantal jaren geleden ik weer diezelfde woorden terug zag op TV, onder bruggen van andere kanalen! Voor mij persoonlijk, en ik heb weet van heel veel andere mensen, en jij bij deze nu dus ook, dat het HOOG tijd word dat het er eindelijk eens van komt :)
Toen in die tijd, ik was dus nog nen kleinen, had ik totaal geen besef van de betekenis van die woorden, maar door de jaren heen begon ik toch wel te beseffen wat die woorden, die nu nog dagelijks in mijn hoofd spoken, echt betekenen.
Da's iets wat ik, en vele vele anderen, nooit meer gaan vergeten!!
Lang leve wij!! :)
 
Politiekers maken 6 maan ruzie, Flahout zit aan onze centen, Elio maakt van zijn oren, madame no
Wie kan ervoor betalen denk je

Voor mij waren we beter af zonder madame no en de rest van de franstalige kandidaat-burgemeesters die weigeren in 2 talen te spreken.
De begroting moet en zal kloppen en wij moeten daarvoor zorgen
Wie anders dan wijzelf
Wat mij betreft hoeft zo een belgie niet

Het is toch makkelijk, wij zijn de melkkoeien. Zo zie je maar, alle respect voor de militairen in het buitenland, maar moesten die twee kl...... perce naar die verschillende landen, goed wetende dat er op defentie miljoenen te kort zijn. cadeau van Flahaut.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan