Nieuw lid even voorstellen (superspy)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi superspion, welkom hier op Pctuts.
Ik weet nog goed toen Pinkpop in Geleen was. Het was mijn eerste grote popconcert waar ik gewerkt heb.
Moet even nadenken maar zal ongeveer 33 jaar geleden zijn.
De bands die er waren kan ik me nog vaag herinneren. Journey / Thin Lizzy / Mothers Finest en een Nederlandse band waarvan ik de naam niet meer weet + nog wat bandjes.
Het was erg regenachtig die dag.

Het was de eerste, maar tevens de laatste keer dat ik in mijn leven in Geleen was.

Groetjes van een landgenoot.
 
Superspy Welkom op de site. Hopelijk vind je hier iets dat je boeit.
 
Het volgende ,ik waardeer alles wat mensen bijdragen tot een beter begrijpen en het helpen bij problemen als die er zijn, vandaar dat ik mij ook lid maak van een forum om er iets van te leren en als het kan met mijn bescheiden kennis anderen misschien te helpen.
 
Wij helpen hier graag bij problemen, maar op z'n tijd houden wij ook wel eens van een lolletje en een dolletje.
Natuurlijk vinden wij het leuk dat leden elkaar ook helpen op het forum bij problemen, wij weten natuurlijk ook niet alles en dat is maar goed ook.
 
ook van mij een gemeende welkom hier. als je maar niet komt spionneren :p . als je op zoek bent naar een beter begrip van je pc zit je hier goed. dit is namelijk geen forum van/voor techneuten alleen, maar vooral een forum waar in menselijke taal ideeën, tips en hulp worden uitgewisseld (y)

stel dus gerust vragen en vul topics aan met je eigen kennis naar believen!!
 
Ben dezelfde mening niet spioneren maar uitwisselen van ervaringen ,tips en andere ideeen ben daarom ook lid geworden om ook iets wijzer te worden of mijn bescheiden ervaringen uit te wisselen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan