Nieuw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Allemaal,
Ik ben een grijze 65+ dame die een beetje verslaafd is aan de pc. Ik doe er van alles op zoals foto bewerken, mailen, programma's uit proberen, mijn adressen beheren in Excel. Mijn hobbys zijn honden daar beheer ik de Databank van voor van mijn hondenclubook op de pc. Ook op klaverjassen ben ik verzot, ik kaart bij een club en daar ben ik secretaris van, ook dat gaat via de pc. Uiteraard doe ik ook ook spelletjes op de pc.
Vriendelijke groet.
 
Van harte welkom! De meesten hier onder ons zijn wel in meer of mindere mate verslaafd aan het computergebeuren. Dus dat is hier heel normaal ;)
 
Hoi schoppentroef, ik moest meteen aan klaverjassen denken en na het verhaal gelezen te hebben klopt het dus allemaal.
Ik ben er nooit geweest, maar als ik van Den Helder richting afsluitdijk reed zag ik het wel eens op de borden staan.
Heb je vragen, daar heb je ons forum nu voor gevonden dus barst maar los zou ik zeggen.
Welkom op Pctuts en groetjes van een landgenoot.
 
Je bent niet de enige 65+er alhier...
MvG
WW
 
Laatst bewerkt:
Schoppentroef, welkom op het forum. Hier kan je voor alles terecht als het maar te maken heeft met computer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan