Nieuwe Berichten

J.W.

Steunend lid
Vip Lid
Vroeger was er een knop "Nieuwe Berichten", nu niet meer. Enkel nog "Berichten van vandaag".
Indien men, om de een of andere reden, een paar dagen niet op het forum geweest bent, kon je vroeger met de knop "Nieuwe berichten" nog alle activiteit van die dagen bekijken.
Met de knop "Berichten van vandaag" is dat beperkt tot de laatste 24 uur. Kan die knop "Nieuwe berichten" niet terug geïnstalleerd worden?
 
J.W.;n229169 zei:
Vroeger was er een knop "Nieuwe Berichten", nu niet meer. Enkel nog "Berichten van vandaag".
Indien men, om de een of andere reden, een paar dagen niet op het forum geweest bent, kon je vroeger met de knop "Nieuwe berichten" nog alle activiteit van die dagen bekijken.
Met de knop "Berichten van vandaag" is dat beperkt tot de laatste 24 uur. Kan die knop "Nieuwe berichten" niet terug geïnstalleerd worden?

En met deze ?
 

Bijlagen

  • photo17794.png
    photo17794.png
    30.1 KB · Weergaven: 129
Voor de 2de maal vandaag gekeken op nieuwe berichten. Zelfs nadat ze op "gemarkeerd als gelezen" gezet zijn, toch nog berichten die lopen tot 15/2/2018.
Dus markeren als gelezen werkt niet zoals het zou moeten.
 
Tuts;n229171 zei:
En met deze ?

Met die knop kan men die berichten bekijken, maar toen ik die vraag stelde stond op de plaats waar nu nieuwe berichten staat de knop berichten van vandaag en daarnaast ledenlijst.
 
J.W.;n229179 zei:
Met die knop kan men die berichten bekijken, maar toen ik die vraag stelde stond op de plaats waar nu nieuwe berichten staat de knop berichten van vandaag en daarnaast ledenlijst.
Ja moest ik nog aanpassen wie dit kon zien. Sorry
 
Mik;n229180 zei:
En als je ze markeert als gelezen, moeten ze toch weg zijn. Of niet?

Trouwens, ik vind de knop "markeren als gelezen" niet meer terug. Is die verwijderd?
 
Terug
Bovenaan Onderaan