Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo allemaal , hier even een vraag mijn pc wordt trager en nu wil ik XP opnieuw installeren er zitten in mijn pc 2 harde schijven die in een mirror werken en verdeeld zijn in 2 partities hoe kan ik nu alleen de c schijf opnieuw installeren en de andere partitie intact laten?
Of als ik alles eraf gooi hoe maak ik dan een goede partitie aan,de schijven zijn 100 gig dat is groot genoeg voor mij want het is al een oudere computer een pentium 4 met een asus P4PE moederboard


groeten Opa Piet
 
Waarom maar direct opnieuw gaan opnieuw Windows installeren?Er zijn een heleboel zaken die je eerst kan doen en als dat niets uithaalt kan je het alsnog doen.
Begin eerst met grote kuis te houden,gebruik Ccleaner hiervoor,en defragmenteer je harde schijf(schijven)
Controleer op virussen ,laat je virusscanner een grondige scan doen.
Laat ook MBAM eens lopen ter controle van maleware.
Bekijk ook deze eens om je opstartprogramma's te beheren.
Vermits je beide schijven als een mirror werken moet je alles op beide toepassen.
 
Waarom maar direct opnieuw gaan opnieuw Windows installeren?Er zijn een heleboel zaken die je eerst kan doen en als dat niets uithaalt kan je het alsnog doen.
Begin eerst met grote kuis te houden,gebruik Ccleaner hiervoor,en defragmenteer je harde schijf(schijven)
Controleer op virussen ,laat je virusscanner een grondige scan doen.
Laat ook MBAM eens lopen ter controle van maleware.
Bekijk ook deze eens om je opstartprogramma's te beheren.
Vermits je beide schijven als een mirror werken moet je alles op beide toepassen.

Een goede allround-tool is Glary Utilities. Deze heeft een 1-klik-onderhoud, maar ook modules om direkte toegang te krijgen tot de windows-tools etc. Zeker gebruiken!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan