Status
Niet open voor verdere reacties.

swake

Niet meer actief
Mijn complimentjes voor de nieuwe look. :duimop: De kleuren zijn echt heel goed, wat het forumgebruik aangenamer maakt. Proficiat :applaus::applaus::applaus:
 
Hier ook zeer tevreden over het resultaat hoor. Prachtig werk geleverd...(y)
 
en de welke word het volgende maand,ik heb er al een paar gezien dit jaar,neem nu toch eens een besluit
 
Ja, dacht dat de vorige mooi was maar het wordt altijd maar beter. Proficiat. Ben aangenaam verrast.
 
ik kan misschien zagen maar dat is met reden,denk je dat het voor de bezoekers het plezierig is om naar een forum te komen dat om de haverklap van uitzicht veranderd,ik durf teminste voor mijn mening uitkomen die eerlijk is ,anderen zullen wel zeggen dat het mooi is omdat ze er zelf niks moeten aan doen
ps:de witte achtergrond is veel te hevig en slecht voor uw ogen,als je daar een uur moet op kijken krijg je hoofdpijn en weet je Ivan,je kan niet tegen kritiek ook als deze goed bedoelt is
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik kan misschien zagen maar dat is met reden,denk je dat het voor de bezoekers het plezierig is om naar een forum te komen dat om de haverklap van uitzicht veranderd,ik durf teminste voor mijn mening uitkomen die eerlijk is ,anderen zullen wel zeggen dat het mooi is omdat ze er zelf niks moeten aan doen
ps:de witte achtergrond is veel te hevig en slecht voor uw ogen,als je daar een uur moet op kijken krijg je hoofdpijn en weet je Ivan,je kan niet tegen kritiek ook als deze goed bedoelt is

Zonnebril dragen rudy, de vorige was veel lichter en veel slechter voor de ogen.
 
Stilstaan is achteruit gaan , zodus moet je het interieur soms een beetje opsmukken met een laagje verf of een reep behangpapier of het wordt een uitgeleefde boel :p
 
Ik vind het mooi, zelf vind ik het zeer goed dat het uitzicht regelmatig veranderd. Iemand die maar eens af en toe langs komt zal zo meteen ook zien dat de site leeft. Het moet niet steeds om problemen gaan, men kan heden veel antwoorden vinden in de oplossingen van voorheen.
Dus kort en bondig; PCTUTS leeft nog steeds goed en wel. Bedankt aan alle helpende handen en brains.
000203D4.gif









sig.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan