Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je met je rechtermuisknop op een bestand klikt, kan je in het uitklapmenu de optie KOPIËREN NAAR kiezen. Je krijgt dan een lijst met locaties voorgeschoteld waarnaar je je bestand kan kopiëren.
Hoe kan ik in dat lijstje een nieuwe map aanmaken ?
Het gaat hier om een map die ik fotoboek NZ wil benoemen . Ik wil nl. een fotoboek maken over mijn reis naar Nieuw Zeeland en de beste fotos die in een map in de verkenner staan wil ik kopiëren naar een nieuwe map nl. Fotoboek NZ dat ik in dat lijstje wil plaatsen .
 
Het is mij gelukt de map Fotoboek NZ in dat lijstje te plaatsen maar als ik nu naar de verkenner ga waar al mijn foto's NZ in een map zitten en ik kopieer één foto naar Fotoboek NZ staat deze er niet in . Wat doe ik fout ?
 
het is dus geen map dat je in het rechtsklikmenu ( contextmenu) dient aan te maken maar eerder een snelkoppeling naar deze map "NZ " genaamd .. zoals je in het filmpje kon zien word de map "NZ" op de C neergezet onder je eigen gebruikersnaam..en de snelkoppeling naar deze map "NZ" zet je neer in de map SendTo en deze vind je weer op de locatie
C:\Users\**eigen gebruikersnaam\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\SendTo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan