Status
Niet open voor verdere reacties.

filiep

Steunend lid
Vip Lid
filiep-albums-mijn-album-picture3821-caieq93zcal08fxlcagqtp4yca7vw8kvca5p4ta4caatgbtrcar3htnrca67wwdacakqwh0dcabp6d5wcahzoxqccamwkdugcad808jmca1nej2fca2lnpr0carrjjlkca0vjtkkcaoh7r6mcawnzhvo.jpg


Niet iedereen is even blij met de nieuwe patchserie die Apple deze week heeft uitgegeven voor Mac OS X.

VMware heeft een groep gebruikers al afgeraden om de update te installeren.
De update is afgelopen dinsdagavond uitgebracht en dicht een groot aantal lekken in het besturingssysteem en bijbehorende componenten.
Maar de update werkt niet voor iedereen even goed, zo blijkt.

Daaronder zitten gebruikers van VMware Fusion, een desktop-virtualisatiepakket waarmee andere besturingssystemen gevirtualiseerd worden op Intel-gebaseerde Macs.
VMware heeft hen afgeraden de update te installeren als ze een grafische kaart van ATI hebben geïnstalleerd.
Het probleem is dat het 3D-acceleratiecomponent in Fusion kuren krijgt door de update, met slechte prestaties tot gevolg.
Overigens zijn er geen problemen als je geen 3D-applicaties op je machine draait.

ATI en Apple zijn zich volgens VMware bewust van het probleem, en ze werken aan een patch om het te verhelpen.
Overigens lijkt de update bij meer gebruikers irritaties op te roepen.
Voorbeelden zijn verdwijnende externe harde schijven en geresette schermresoluties

bron: techworld
 
Een tip die mij werd gegeven door een paar Mac gebruikers. Het best niet upgraden via de Apple Update Software, maar het best via deze rechtstreekse site van Apple om. Deze update zou schijnbaar stabiel zijn en goed werkend zijn nadien. Ik zeg er wel bij deze tip komt echter niet van mij , ik ben nog eventjes Windows gebruiker, maar niet zolang meer , ik stap over naar Mac.

De site voor de upgrade Leopard, hieronder.
Mac OS X 10.5.7 Combo Update
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan