Niieuwe computer instaleren maar zwart scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo beste helpers
Ik heb een probleem. gisteren een nieuwe HP touchSmart 600 gekocht
en heb de stekker in het stopcontact gestoken en aan de rechterkant geklikt op starten.
Maar na 40 minuten is het scherm nog gewoon helemaal zwart
Helpie weet iemand wat te doen???
Elegance
 
Ik denk dat je best weer naar de winkel gaat en je probleem voorleggen, niet zelf aan beginnen prutsen want is nog in garantie.
 
Nee hoor de aan en uit knop zit bij een TouchSmart rechtsonder.

Ik neem aan dat de voedingsadapter aangesloten is. De aansluiting hiervoor zit aan de achterkant, midden/onder.
De voeding bestaat uit 2 delen.
 
de aan en uit knop zit rechts boven zijkant

ik heb er zelf een staan

en voor de voeding aan te sluiten in het midden van achter
 
Laatst bewerkt door een moderator:
zoals afgesproken geef ik later nog door wat er al zo met mijn nieuwe aankoop mis is.
Volgens HP was dat het beeldscherm en zij hebben hem hier opgehaald . Healaas kan ik doen wat ik wil ( ze zouden steeds terug bellen maar zelf weten ze nog steeds niets.. IK heb hem via internet gekocht en die gaf aan hem om teruilen voor een ander hij had er nog staan. Helaas was de mijne toen weg.
Ik ga straks weer eens bellen al zegt mijn pendel dat ik vandaag iets zou horen of dat hij afgeleverd wordt . Nou voor dat laatste ga ik.
Ik laat het weten Groetjes en fijne dag
 
Daar ben ik eindelijk met een Update.
Vandaag is pas de computer terug gekomen , met vermelding Collor Purity Error
porcupine BFR niom gfg 210 512m 9Weet ik niet wat dat laatste is )Video kaart is vervangen win7 is pre installed bios update uitgevoerd is pre -installed.
Ik had beloofd dit even te melden. Ik heb spijt dat ik hem niet heb gebracht bij mijn internet verkoper Maar goed dat is achteraf gepraat.
Ik dank jullie voor jullie hulp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan