Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo, hier ben ik alweer :duimop: ik ben weer een vaste klant geworden ;) Een vraagje, natuurlijk, ik kan een, in zeer goede staat verkerende, Nikon Coolscan LS-2000 kopen voor een "prikje" maar ik draai win 7 en is dan daar nog een driver voor te vinden en zo ja waar? Een SCSI kaart heb ik nog ergens en anders zijn er ook nog adaptors van SCSI naar USB.
Dames en heren moderators: moest dit verkeerd staan, voel u vrij dit draadje te verplaatsen!
 
Laatst bewerkt:
Ik vraag het me af, de modernste drivers zijn voor XP, maar je kunt het altijd te proberen via de compatibiliteitsmodus

1. Klik met de rechtermuisknop op het uitvoerbare bestand en klik op de "Eigenschappen" Optie

2. Selecteer de "Tabblad Compatibiliteit"

3. Uit het drop-down menu, kies het besturingssysteem te draaien uw bestand compatibel is met

4. Klik op OK
 
ik heb op de site van nikon zelf ook gevonden dat zij "niet van plan zijn te updaten voor win 7"
Dus ik zal dat koopje voor een prikje maar laten waar het is. Jammer, want het waren zeer goede dia en negatiefscanners.
Bedankt, Pluis!!
 
Voor de simpele zwartwit printjes gebruik ik ook nog regelmatig een antieke Canon BJC 250, omdat ik hiervoor nog bijna 100 cardridges heb liggen.
Deze doet het gewoon goed met de XP driver op Windows7 in de compatibiliteitsmodus.

Maar dit is natuurlijk geen garantie dat zoiets met alle apparaten werkt.
 
ik heb ondertussen op diverse engelstalige fora al gevonden dat zelfs onder XP al problemen waren en het toestel niet altijd even gemakkelijk te installeren was... duuuuus einde verhaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan