Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,


heb eens om te testen het E station doen verdwijnen met nodrivemanager kan er aan geen kanten meer aan , heb in mijn opdrachtprompt mijn schijfletter E: en dubbelpunt aangeduid maar vindt het niet wie kan mij helpen?
systeem kan het opgegeven station niet vinden
 
Het E stastion dat je verwijderdt heb is dit een usb stick of eerder een partitie op een externe schijf ..

indien dit een usb stick betreft , koppel je deze eens los van de pc ..plaats deze dan bijv :in een andere usbpoort meestal wordt deze dan herkent !
indien niet dan kijk je in schijfbeheer of hij daar vermeldt word maar nog géén letter werd toegekend ... wordt deze niet herkend en word er geen stastions letter toegekend zul je deze eerst moeten formateren !
je zou dan nadien met Icare Data Recovery of met Easus Data Recovery de geformeteerde stick kunnen scannen om de verloren bestanden terug te halen ...
echter beiden hierboven genoemde tools zijn niet gratis !
je kunt ook overwegen de stick te scannen met gratis ter beschikking gestelde software maar deze vinden nooit alles terug !

de gratis tools zijn
usb disk drive recovery tool
easus usb flash drive data recovery free

ook indien dit E stastion zich op een externe schijf bevond is dit te proberen , zoals beschreven in het boven staande !
met hier de uitzondering dat je hier nu niet alleen de E partitie alleen kunt formateren maar genootzaakt ben om de gehelle externe schijf te formateren ....
ook hier telt de uitzondering indien je over het tool beschikt A.H.D.D ( acronis hard disk director)
met dit tool kun je effectief elke partie benaderen , hernoemen of bewerken ( ook dit tool is niet gratis te verkrijgen )
 
Laatst bewerkt:
Normaal gesproken kan je met NoDrives Manager alle drives van a t/m/ z , aan of uitvinken.
Heb je deze dus met NoDrives Manager al geprobeerd weer aan te vinken ?
 
Oke bedankt voor de informatie is opgelost.
moet iedere keer pc opnieuw opstarten om de partitie terug te krijgen ;
 
het telkens opnieuw opstarten van je pc is géén oplossing voor je probleem...
je heb echter géén antwoord gegeven op mijn vraag !! Het E stastion dat je verwijderdt heb is dit een usb stick of eerder een partitie op een externe schijf ..?
 
de harde schijf is gewoon benaderbaar met name dan de C partitie ...
is er nog een partitie op je harde schijf aanwezig ....
staan er belangrijke info op de E partitie...
 
doe eens het volgende ...
rechtsklik op computer en kies beheren ..
er verschijnt een nieuw venster ...klik links op schijfbeheer..
weer verschijnt er een venster waar je nu al de opslag media's zou moeten te zien krijgen ...
Zie je de partitie staan (met of zonder de letter E ) ?

**opmerking !
indien je deze hier ziet vermeld staan met de letter E dan klik je met rechts hierop en kies je eigenschappen ...
open de tap beveiliging ....klik op bewerken ...en zet het vinkje aan bij volledig beheer...bevestig met toepassen en ok
een herstart is aangewezen
***opmerking 2
indien je deze niet vermeld zie staan dan zie je waarschijnlijk een niet toegewezen partitie vermeld staan ...
indien zo rechtsklik op deze en kies je stastion letter toewijzen
 
dat zie ik staan : doe eens het volgende ...
rechtsklik op computer en kies beheren ..
er verschijnt een nieuw venster ...klik links op schijfbeheer..
weer verschijnt er een venster waar je nu al de opslag media's zou moeten te zien krijgen ...
Zie je de partitie staan (met of zonder de letter E )

en van daaruit geraak ik in de map

maar staat niet op deze computer deze computer.JPG
 
dat zie ik staan : doe eens het volgende ...
rechtsklik op computer en kies beheren ..
er verschijnt een nieuw venster ...klik links op schijfbeheer..
weer verschijnt er een venster waar je nu al de opslag media's zou moeten te zien krijgen ...
Zie je de partitie staan (met of zonder de letter E )

en van daaruit geraak ik in de map

maar staat niet op deze computer Bekijk bijlage 7927
 
je zal iets dramatischer te werk moeten gaan ...d.w.z. computer uitzetten ....
stroom afsluiten ....de reststroom aflaten (door effe de opstart toets in te drukken )..jezelf ontladen (aarding stopcontact )
daarna koppel je de harde schijf effe los van de stroom toevoer en de sata of de ide aansluiting ..
je koppelt deze daarna terug aan , en je sluit de stroom terug aan ...herstart je pc en de verloren partitie zou nu te voorschijn moeten komen .

[edit] deze tip heb ik gegeven voor alleer ik zag dat je een niet toegewezen partitie heb tussen de de partitie ( E ) dus dan vrees ik ervoor dat ook deze tip , niets ga helpen !![/edit]
 
Laatst bewerkt:
je zei van hier uit kan ik aan de bestanden Bekijk bijlage 7928

het probleem is dat je tussen de E partitie een niet toegewezen ruimte heb gecreeerd ....
ik zie ook dat je 4 partities heb gemaakt op de harde schijf( windows kan zonder problemen over weg met 3 partities ; echter bij 4 geeft deze moeilijkheden ...ook omdat je dus tussen 2partities een niet toegewezen ruimte heb ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan