Status
Niet open voor verdere reacties.
S

skinny

Gast
Onlangs kreeg ik de melding dat er beveiligingsupdate was via de windowsupdate. Ik heb die geinstalleerd, maar telkens krijg ik terug de melding dat die zelfde update kan geinstalleerd worden. Als ik ga kijken via configuratiescherm, bij software en daar bij de geinstalleerde updates dan staat die ene er wel degelijk bij, maar toch krijg ik nog dezelfde melding.
Het betreft de update KB917283.
Heeft er nog iemand dit voor en wat doe je eraan ?
Alvast bedankt!!![OPLOSSING]The "fix" to get it installed and working is to completely uninstall the .NET 2.0 Framework and reinstall it with the Windows Update feature.[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
klopt er is een fout bij ne update die telkens opnieuw verschijnt maar als het de diene is dat weet ik niet heb ergens dat gelezen maar kweet nie meer waar
zullen er nog wel dat probleem gehad hebben ....
 
Troubles with the .NET 2.0 Framework Security Update (kb917283)
A week ago Microsoft released the .NET 2.0 Framework Security Update and ever since then Windows XP tells me that an update is available and wants to download it, this like 5 times a day. This has been going on for a week now.

The "fix" to get it installed and working is to completely uninstall the .NET 2.0 Framework and reinstall it with the Windows Update feature.

voila gevonden is het de diene niet .....groetjes
 
ik heb de oplossing gekregen van MS zelf
Stap 1:
======
Klik op de volgende link om .NET Framework op te schonen.
< http://astebner.sts.winisp.net/Tools/dotnetfx_cleanup_tool.zip >
Stap 2:
======
Klik op de volgende link om de .NET Framework te downloaden. < http://www.microsoft.com/downloads/...FamilyID=0856EACB-4362-4B0D-8EDD-AAB15C5E04F5 > Kies voor Opslaan. Deze kunt u het beste opslaan op uw bureaublad. Na het succesvol downloaden, klikt u op Sluiten.
Stap 3:
======
Hierin gaat u de .NET Framework 2.0 installeren in de Veilige Modus. Om uw pc op te starten in de Veilige Modus; 1. Herstart uw pc. 2. Tijdens het opstarten, nadat de scherm zwart is geweest, drukt u op de F8 knop. Hierdoor komt u in de Windows Geavanceerde Opties menu terecht. 3. Met behulp van de pijltjestoetsen kiest u voor de optie Veilige Modus met netwerkmogelijkheden en druk daarna op Enter. 4. Log in als administrator. NB Uw bureaublad zal er anders uitzien dan normaal, maar dit is maar tijdelijk.
5. Installeer de .NET Framework 2.0 . Als u dit niet kunt vinden op uw bureaublad, dan zal het waarschijnlijk staan op uw harde schijf. ( Start> DezeComputer> LokaalStation (C:)> (gebruikersnaam)> Bureaublad ) 6. Na het succesvol installeren, kunt u uw pc weer opnieuw opstarten.

Veilige modus install werkte wel niet bij mij heb het gewoon in normale modus geinstalleerd werkte perfect
 
Laatst bewerkt:
als iemand zijn probleem opgelost is......laat het ook weten of we ,en dan spreek ik in naam van allen die geprobeert hebben je te helpen.
hoe je het hebt opgelost...........kan nuttig zijn voor andere leden

nu weten we het ook thx voor het te laten weten slot???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan