Numlock aanzetten bij opstart windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Ik heb een Acer laptop aangekocht. Daarop staat standaard Windows 7. Echter na de opstart is de Numlock toets niet aan. Graag zou ik dit aanzetten met opstarten van Windows. Waar kan ik dit aanpassen?
[OPLOSSING]Moet in het register aangepast worden en doe je zo:
Ga naar start, typ in het zoek-vak uitvoeren en druk op enter of klik er met de muisknop.
type regedit waardoor de register editor geopend word
Klik dan op het pijltje voor HKEY_USERS en dan op ditzelfde pijltje voor .DEFAULT en daarna ControlPanel
Klik vervolgens Keyboard aan, en druk uw rechtermuisknop in op InitialKeyboardIndicators en kies voor Aanpassen.
Geef daar de waarde 2 in en druk op ok
Bij de volgende opstart zal de numlock toets nu wel automatisch aangezet worden[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt:
Moet in het register aangepast worden en doe je zo:
Ga naar start, typ in het zoek-vak uitvoeren en druk op enter of klik er met de muisknop.
type regedit waardoor de register editor geopend word
Klik dan op het pijltje voor HKEY_USERS en dan op ditzelfde pijltje voor .DEFAULT en daarna ControlPanel
Klik vervolgens Keyboard aan, en druk uw rechtermuisknop in op InitialKeyboardIndicators en kies voor Aanpassen.
Geef daar de waarde 2 in en druk op ok
Bij de volgende opstart zal de numlock toets nu wel automatisch aangezet worden.
 
Moet in het register aangepast worden en doe je zo:
Ga naar start, typ in het zoek-vak uitvoeren en druk op enter of klik er met de muisknop.
type regedit waardoor de register editor geopend word
Klik dan op het pijltje voor HKEY_USERS en dan op ditzelfde pijltje voor .DEFAULT en daarna ControlPanel
Klik vervolgens Keyboard aan, en druk uw rechtermuisknop in op InitialKeyboardIndicators en kies voor Aanpassen.
Geef daar de waarde 2 in en druk op ok
Bij de volgende opstart zal de numlock toets nu wel automatisch aangezet worden.

Bedankt Swake, dat was de oplossing. Werkt perfect.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan