Status
Niet open voor verdere reacties.
NZBee is weer terug online

NZBEE komt weer terug

8 oktober , 2013
door NZBEE

En dan, tja, zo opeens zijn we een aantal dagen volledig uit de lucht……
Dat doet pijn mensen, eerlijk waar, laten we hopen dat dit scenario nooit meer gebeurd.

Bloed, zweet en tranen kost het om de hele server weer op te bouwen en aangezien de server niet even om de hoek staat, valt het niet mee om alles perfect te laten verlopen.
Momenteel is alles in voorbereiding om de applicatie weer perfect te laten draaien.

Maar wat is er dan precies gebeurd?
Kort gezegd, de server had het héél erg zwaar, zo zwaar dat het op een gegeven moment zei: Bekijk het maar lekker.
Paniek, paniek, maar het komt allemaal weer goed dankzij goede backups die we hebben van de server.

Wanneer gaat de applicatie het weer doen dan?
We vragen iedereen om nog eventjes geduld te hebben, het duurt niet lang meer voordat we er weer volledig zijn.

Wat kunnen we ondertussen wel weer doen?
Een bezoek brengen aan ons forum, het is een openbaar forum geworden dat nu toegankelijk is geworden zonder dat je de applicatie daar voor nodig hebt.
Bezoek het forum via NZBEE Usenet
 
Wat is er gebeurd ? Het toegezonden E-mail van NZBEE Usenet heeft toch naar haar leden een schrijven gezonden dat het terug opgerakeld is door DUTplanet.net. Ik lees hier boven dat NZBEE moeilijkheden had met de server ? Wat is nu de werkelijkheid ...Ik vind het raar dat bij de registratie en bij het terug krijgen van uw activatie een PDF met onbekende taal inzit ...Wie weet meer over DUTplanet.net.
Iemand op de hoogte ?
 
wat bedoel je met
dat bij de registratie en bij het terug krijgen van uw activatie een PDF met onbekende taal inzit
daar heb ik niets van gemerkt bij de registratie van nzbee
of bedoel je dat dit gebeurd als je je registreerd voor DUTplanet.net
 
Inderdaad het is niet bij NZBEE dat die PDF zat als bijlage maar bij degene DUTplanet.net dat die PFD zat bij de activatie , ze schreven in hun e-mail dat ze NZBEE niet wilden ten onder zien gaan.
RAAR MAAR WAAR !... Hebben jullie geen e-mail ontvangen ? Van de overname ! Ik kijk of ik ze nog heb en stuur ze morgen op naar Ivan PCTUTS !.....O.K
 
Beste PCtuts
De ontvangen e-mail van NZBEE en de bewuste PDFmet vreemde taal en het activatie voorstel is door gezonden naar de Webmaster beheerder van Pctuts ik heb gevraagd om dit ter kennis te brengen
Dank aan allen en aan de webmaster om het te toetsen op waarheid,door mij aangehaalde ontvangen brieven.
Nog vele groetjes.
 
Beste PCtuts
De ontvangen e-mail van NZBEE en de bewuste PDFmet vreemde taal en het activatie voorstel is door gezonden naar de Webmaster beheerder van Pctuts ik heb gevraagd om dit ter kennis te brengen
Dank aan allen en aan de webmaster om het te toetsen op waarheid,door mij aangehaalde ontvangen brieven.
Nog vele groetjes.

Willen reclame maken zodat ze veel bezoekers krijgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan