Status
Niet open voor verdere reacties.
S

Syrah

Gast
Hallo, Ik heb een HP deskjet 3050 J610 en kan op de HP site geen OCR software vinden. Kan iemand mij helpen?
 
Bedankt voor je reactie, maar op deze site was ik al. Hier wordt uitgelegd hoe je moet scannen, maar je kunt er geen ocr voor mijn HP downloaden
 
denk aan de opmerking de printer moet aan staan en bovendien moet deze ook ingesteld zijn als de standaard printer vergewis u daarvan vooralleer je de OCR ga installeren
(link verwijderdt na beseft te hebben dat dit dezelfde was die al werdt meegedeeldt )
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de laatste software geïnstalleerd, de printer werd in het netwerk gevonden, maar geen mogelijkheid tot een OCR bestand. (bewerkbare PDF). Ik heb een Free OCR gedownload, maar die kan uitsluitend Engelse teksten herkennen. Is zoiets er ook voor Nederlandse tekst(en)?
 
Ik gebruik hiervoor ABBYY FineReader, niet gratis maar 1 van de beste OCR Software.

Je zou het eens kunnen proberen, hier staat een shareware versie ABBYY FineReader gratis downloaden
Ik weet niet wat de beperkingen zijn van deze Shareware versie, maar misschien werkt hij een maand volledig en kan je beoordelen of dit het programma is wat je zoekt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan