Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb na problemen met de pc mijn microsoft office 2008 opneiuw moeten instaleren , maar ik kan hem niet gebruiken , al mijn post komt nog in mijn outlook express , hoewel ik mijn 2007 als standaard heb ingesteld .
Weet iemand een oplossing ?
Alvast bedankt .
Bolleke
 
je bedoelt herinstallatie van office 2007 ik lees 2008 maar dat zal tikfoutje zijn denk ik. ik zou gewoon met windows live werken is dezelfde die standaard gebruikt wordt in windows vista maar nu ook door de xp gebruiker zonder problemen kan geinstalleerd worden en gebruikt. deze standaard zetten en je hebt alle mogelijkheden inclusief een ongewenste e-mail afzender met rechtermuisknop blokkeren of het domein blokkeren met outlook heb je deze voordelen niet ik zou dus niet twijfelen ;) ik werk al een tijdje met windows live mail en windows live fotogalerij en deze werken perfect op mijn windows XP (professional)ik had gewoon outlook geconfigureerd en dan windows live mail geinstallleerd deze neemt dan automatisch uw instellingen van outlook over en dan zet je hem op standaard (y)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan