Status
Niet open voor verdere reacties.
Office 2007 is volledig geinstaleerd,alles werkt goed behalve outlook, deze kan niet worden geinstaleerd.
Computer verteld dan dat office opnieuw moet worden geinstalleerd maar ook datheeft geen effect.
Het schijfje is op een andere computer geinstallerd en werkt goed.
Dit is gebeurd nadat windows opnieuw is geinstaleerd op mijn computer
wie weet raad
Bedankt
 
Office 2007 is volledig geinstaleerd,alles werkt goed behalve outlook, deze kan niet worden geinstaleerd.
Computer verteld dan dat office opnieuw moet worden geinstalleerd maar ook datheeft geen effect.
Het schijfje is op een andere computer geinstallerd en werkt goed.
Dit is gebeurd nadat windows opnieuw is geinstaleerd op mijn computer
wie weet raad
Bedankt

geef eens een screenshot of precieze melding van waar hij de fout geeft?
 
office 2007

Office 2007 is volledig geinstaleerd,alles werkt goed behalve outlook, deze kan niet worden geinstaleerd.
Computer verteld dan dat office opnieuw moet worden geinstalleerd maar ook datheeft geen effect.
Het schijfje is op een andere computer geinstallerd en werkt goed.
Dit is gebeurd nadat windows opnieuw is geinstaleerd op mijn computer
wie weet raad
Bedankt
gevraagde screen print
 

Bijlagen

  • Vastleggen in volledig scherm 18-6-2009 210355.bmp
    9.1 KB · Weergaven: 96
Nou heb mijn bril op en zie het nog niet, zou je een nieuwe screenshot kunnen maken zodat we even kunnen kijken wat er staat.
Anders kunnen we je echt niet helpen......

Er staat letterlijk
De toepassing kan niet worden gestart omdat de configratie van de toepassing onjuist is. Het opnieuw installeren van de toepassing kan dit probleem oplossen
 
Er staat letterlijk
De toepassing kan niet worden gestart omdat de configratie van de toepassing onjuist is. Het opnieuw installeren van de toepassing kan dit probleem oplossen

ben je er wel zeker van dat je besturing niet een ander mailprogramma als default forceert en deze install dus niet toelaat? dat kan soms gebeuren met aggressieve progs zoals incredimail bvb... die neemt het hele zootje voor zich: default zoekmachine, eerste pagina wanneer je je browser opstart, default mailprog etc... zéér moeilijk om volledig te verwijderen trouwens.

als je schijfje OEM is en het op een andere pc draait zou het evt licentie-gebonden kunnen zijn, maar dan mogen de andere onderdelen in principe ook niet werken...
 
Is je vraag opgelost of wens je nog hulp? Laat het ons weten!
Na een maand geen reactie meer van topicstarter dus kan deze dicht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan