office 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb office 2010 gedownload en wil deze installeren, maar ...

via de setupe.exe komt de volgende melding: < setup cannot find any available products to install, contact your systemadministrator >

Mijn vraag is: hoe krijg e.e.a. aan de praat?

dank !!
 
Ik lees trouwens net dat Office 2010 eind volgend jaar pas in de winkels zal liggen en eind dit jaar een Béta versie uit zal komen.
Er circuleren op dit moment enkele testversies in de nieuwsgroepen en andere downloadsites.
 
heb office 2010 gedownload en wil deze installeren, maar ...

via de setupe.exe komt de volgende melding: < setup cannot find any available products to install, contact your systemadministrator >

Mijn vraag is: hoe krijg e.e.a. aan de praat?

dank !!

Er wordt hier correct aangegeven dat de download waarschijnlijk niet volledig is.

Voordat je het bestand opnieuw afhaalt: kijk eens in het downloadverslag van je browser of de bestandsgrootte overeenkomt met wat de site waar je het haalde aangeeft. als dat zo is, ben je dan zeker van de bron? als dat bvb MS zelf is ben je zeker. Op alternatieve sites moet je je gaan afvragen waar zij zelf het bestand hebben gehaald en of ze de upload naar hun site hebben gecontrolleerd. het is me ook al overkomen dat ik niet nakeek of een upload wel volledig was, met eeen corrupte down voor de gebruikers als gevolg ;)

Meestal worden nieuwe versies van progs in beta gelanceerd. Het kan dus zijn dat de makers van de site deze versie online hebben gezet zonder na te kijken of ze wel bruikbaar is voor externen. MS kent de kneepjes van het vak om dit evt onmogelijk te maken.

ik raad je dus aan om, na controle, bij MS zelf de proefversie op te halen. En als je dat reeds deed en je écht overloopt van naastenliefde kan je MS ook inlichten :)

We horen graag van je of je vraag is opgelost!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan