Status
Niet open voor verdere reacties.

timmyevy

Steunend lid
Vip Lid
In office 2010 kon ik documenten invoegen via scanner in office 2013 is deze optie ook nog maar als ik deze gebruik krijg ik volgende melding (deze optie is niet meer beschikbaar op dit platform )Je kan documenten invoegen via scanner in office 2010 druk bestand kies opties daarna kies lint aanpassen daarna onderaan de eerste kolom klik op aanpassen in eerste kolom zoek alle opdrachten en klik erop en in de rechter kolom klik je op invoegenimagerscan in het venster ( druk op nieuwe sneltoets ) druk je vb F11 daarna toewijzen en dan alles sluiten of ok klikken.Dit menu is ook aanwezig in office 2013 maar werkt niet.Misschien iemand een oplossing.
 
je kunt het volgende eens proberen....in de office 2007 werkt dit , ben niet op de hoogte of dit ook werkt voor de office 2013.
dit vond ik terug in mijn database...( was het vergeten ...en er toevallig op uit gekomen )

Om een ​​scan knop functie toe te voegen in Microsoft Word...

1..Klik op de Office-pictogram in de linkerbovenhoek.
2..Klik op Opties voor Word
3..Plaats het vinkje aan bij het vakje Tabblad Ontwikkelaars op het lint
4..klik op ok
5..Klik op het nieuwe tabblad Ontwikkelaars op het lint
6..Klik op Macro's
7..Typ iets in het bovenste vak, en klik op Maken ( het maakt niet uit wat je hier neer typt )
8..Verwijder alles , wat er in het nieuwe venster verschijnt en plak de volgende gegevens in:
SubInsertFromScanner ()
OnErrorResumeNext
WordBasic.InsertImagerScan
End Sub
9..Klik op Bestand en vervolgens op Opslaan Normaal, sluit de Visual Basic-venster.
10..Klik op de Office-pictogram.
11..Klik op Opties voor Word.
12..Zet het vinkje terug uit bij het Tabblad Ontwikkelaars .
13..Klik op Aanpassen. ( uitvoeren )
14..In het drop-down menu Kies je het vak Opdrachten en selecteer je Macro's.
15..Selecteer Normaal. en kies voor NewMacros.InsertFromScanner.
16..Klik op Toevoegen.
17..Klik op OK.
je zou nu een nieuw pictogram op de werkbalk Snelle toegang voor het scannen moeten zien.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan