Status
Niet open voor verdere reacties.

Jdr

Steunend lid
Vip Lid
Beste,
Voor ons bestuur van het zangkoor zou ik office 365 home willen aanschaffen en op 3 pc's installeren maar het zijn verschillende locaties. De informatie ban Microsoft is wat vaag want ze zeggen op 5 pc's te installeren maar spreken niet over eenzelfde locatie. Om geen verkeerde aankoop te doen had ik graag geweten wat kan en niet kan met dit programma.
Grt
Jdr
 
Lijkt mij niet uitmaken, als je het op een laptop installeert kun je wel op duizenden verschillende lokaties aanwezig zijn.
Daarom zal de licentie niet IP adres gebonden zijn maar apparaat gebonden.

Om er zeker van te zijn zou ik Microsoft zelf deze vraag even stellen. Contact Microsoft
Klik op Services en Apps ( hier heb je wel een Microsoft Account voor nodig )

Overweeg ook een gratis Office pakket zoals bijvoorbeeld OpenOffice als het alleen maar om een brief tikken gaat of een simpele berekening in een Spreadsheet of presentatie Apache OpenOffice - Official Download

Voor de meeste toepassingen is OpenOffice zeer geschikt. Wat mij opvalt is dat de meeste mensen MS Office aanschaffen en er nog amper 2% van gebruiken. Zonde, kies dan voor een Gratis Office pakket, dat kan bijna net zoveel als het grote MS Office

eed.gp+jp+jw+pj+js+rj+rp+rw+ri+cp+md.ic.0wZm3lUUoZ.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Uiteraard, LibreOffice is er ook. Beiden vinden hun oorsprong in het oude StarOffice.
Welke beter is weet ik niet, lang allebei niet gebruikt. Ze kunnen beiden niet goed met de programmeertaal VBA overweg. Ook na het converteren van complexe VBA code naar de Basic API code alleen maar foutmeldingen met de gratis paketten. Dus ik hou het bij Microsoft Office.

Maar voor velen zijn de gratis Office programma's best wel interessant.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan