Microsoft Office

Vragen over exel, word kan je hier plaatsen

• Gesloten
Ik gebruik al langere tijd bijgaand schema tot grote tevredenheid alleen opeens stuit ik op een probleem. Na invulling van de uitslagen na regel...
Antwoorden
3
Weergaven
89
Graag zou ik de letters van een woord in Word 2013 onder elkaar plaatsen . Dus geen 90° of 270° draaien maar de letters onder elkaar . Eventueel...
Antwoorden
6
Weergaven
112
Als ik in de map verwijderde items alle items selecteer met de Ctrl-A dan zijn die inderdaad allemaal geselecteerd. Maar hoe komt het dat wanneer...
Antwoorden
0
Weergaven
165
Ik zoek een manier om gratis een OST file om te zetten naar PST , outlook 2019 . Ik wil daar de contactpersonen uithalen, ik heb alleen de oude...
Antwoorden
8
Weergaven
460
Hallo, men probleem is het volgende ik maak in een formule gebruik van het volgende: =ALS(E17="Office 2016";"OK";"") nu wil ik dat deze kan zoeken...
Antwoorden
7
Weergaven
367
hallo, een vraag: hoe kan ik mijn Outlook agenda laten opstarten in iCloud? Het betreffende vinkje bij iCloud agenda staat telkenmale uitgevinkt...
Antwoorden
14
Weergaven
221
  • Gesloten
  • Opgelost
Ik werk al een hele poos met Microsoft Office Professional Plus 2016 en die is ook geactiveerd : maar sedert kort komt er nu om de haverklap...
Antwoorden
22
Weergaven
1K
hoe kan ik in excel de volgende info toevoegen in de koptekst, hier moet automatisch de datum en de naam van de gebruiker komen die het laats opslaat
Antwoorden
4
Weergaven
140
  • Gesloten
  • Opgelost
Hallo, Ik heb volgend probleem: bij Power point die ik krijg hoor ik soms de muziek en andere keren niet. Wanneer ik een power point verstuur...
Antwoorden
15
Weergaven
499
  • Gesloten
(engelse versie Office365) Hoe kan ik slechts de inhoud printen zonder dat rij en kolom identificatie wordt mee worden afgedrukt. Bij mijn weten...
Antwoorden
1
Weergaven
194
XSNews - Unlimited 14days of free Usenet to try at maximum speed
Bovenaan Onderaan