Opgelost Office voor mac

Status
Niet open voor verdere reacties.

ritte

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb office 2016 voor mac air gekocht, bij Licentiepromo+- 39 euro, ik kan die niet activeren,Licentiepromo gebeld, kon mij niet. helpen ,dan maar naar MICROSOFT
getelefoneerd hebben mij 1,5 uur geholpen ,en uiteindelijk hebben ze mij niet kunnen helpen en mijn geld krijg ik ook niet terug van LICENTIEPROMO heeft iemand goede raad
 
wat is 'niet kunnen helpen' in het geval van MS ? Wat hebben ze gezegd over je aangekochte licentie. Ze hebben toch wel verklaard waarom je niet kan activeren veronderstel ik ... of je hebt daarom gevraagd toch ?
 
Hallo Philip,ik had problemen met. het activeren en stelde mij in verbinding met verkoper, hij zei alles is in orde, je geld geef ik niet teugje hebt een fout gemaakt tijdens het installeren ,bel naar MS dat heb ik gedaan 1,5 uur aan een stuk samen met ondersteuning van MS ,ook zij konden niet activeren, het enige kan nog volgens MS dat LICENTIEPROMO mij een slechte of teveel gebruikte sleutel hebben gegeven, want dat is kantje boordje iligaal,had betaald met pay pal en heb via dat kanaal geprobeerd om mijn geld terug te krijgen
 
een fout die jij (zou ???) gemaakt hebben bij het installeren (hoe kan hij dat weten via de telefoon ?) ontslaat de leverancier van je licentie natuurlijk niet van zo'n verantwoordelijkheid tenzij hij dat kan bewijzen ! Moeilijk...

Maar ja, in deze ... recht hebben op <niet gelijk aan> recht krijgen op, vrees ik ...

Nu vraag ik me toch nog altijd af wat die MS gast je heeft verteld nadat hij 1.5 u. van zijn tijd in je probleem heeft gestoken ... voor hem moet activatie toch een fluitje van een cent zijn (kan volgens mij gewoon vanop hun servers....) ? Welke boodschap gaf hij je mee ?
 
hier zie je dat ik eigenlijk als ik opnieuw moet kunnen installeren ,maar dat lukt tot alles op op mijn pc staat en dan komt er telkens opnieuw op Texel of word activeren.
 

Bijlagen

  • Ashampoo_Snap_maandag 16 november 2020_07h47m45s_001_.jpg
    Ashampoo_Snap_maandag 16 november 2020_07h47m45s_001_.jpg
    20.8 KB · Weergaven: 142
Je hebt dus als ik het goed begrijp één van deze 3 geinstalleerd ... dat lijkt te lukken maar nadien blijken de licenties niet echt geactiveerd te zijn en zit je in proef ... is het zo ?
 
Dat kan Licentiepromo toch zomaar niet onder de mat vegen hé ...
Ik hoop dat Paypal iets terug kan en wil doen voor je, anders zit er niets anders op dan aandringen en dreigen met véél slechte publiciteit als ze je geen werkende licenties leveren...
 
*ik heb zojuist de licenties meegedeeld in bericht 7 hier boven verdoezeld .... dit om misbruik te voorkomen ..
gelieve daar zelf in het vervolg aan te denken ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan