Onbekend hulpscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 9940

Gast
stuurprogramma.jpg
Beste mensen ik krijg bij het openen van mijn windows 7 64 bits ineens een hulpscherm waar ik zolang ik de laptop heb nog geen last van heb gehad en ik weet niet wat ik precies moet doen n.a.v. dit hulpscherm.
Kan iemand mij even behulpzaam zijn?
Met dank en vriendelijke groet
Crimpak

ps is er iemand die voor mijin een eenvoudig stappenplan kan zeggen hoe ik Hyjack this kan / moet gebruiken? Ik ken dit programma wel maar weet niet hoe te downloaden en te gebruiken.
 
In mijn database met oplossingen staat dat het bestand swdumon.sys een onderdeel is van het programma SlimWare Utilities.

Mijn vraag is daarom: heeft u dit programma geinstalleerd of niet goed verwijderd ?
 
Hallo Pluis. Ik heb inderdaad SlimWare Utilities geinstalleerd. Is er wat mis met dit programma of kan ik het maar beter verwijderen???
groetjes
Crimpak.
 
Ik kan hier geen antwoord op geven, omdat ik dat programma nog nooit getest heb.
Wat ik wel kan zeggen is, kijk uit met programma's de de PC denken te cleanen. Veel programma verwijderen van alles en nog wat, wat niet moet. Daardoor kan het gebeuren dat een PC niet meer goed werkt.

Als je een goed opschoon programma wilt gebruiken, gebruik dan het gratis CCleaner.Download CCleaner 3.25.1872 - FileHippo.com
Of als je er geld voor over hebt, Wise Care 365 Pro , maar hiervan is ook een Free versie dat iets minder kan en presteert. Wise Care 365 - Stabilize, Secure and Speed Up Your Windows PC with One Click!
 
volgens deze site is het een veilig bestand dat nodig is en zelfs essentieel is op uw systeem." Laat deze dan ook draaien."
het gevaar dat er van uit ga is laag !

ik ben tevens voledig akkoord met het advies dat Pluis je geeft ....ook ik ken dit programma dus niet ...
en raad je dan ook aan een wat bekender tool te gebruiken zoals ccleaner
 
Hallo J.W.
Je hebt gelijk denk ik en daarom haal ik dit zelf geinstalleerde programma er af nu er goede alternatieven zijn aangeboden.
Bedankt
Crimpak
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan