Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo iedereen,
Ik heb een vraagje/
ik heb recentelijk een nieuw moederbord gekocht.het model is asus M3A78-EM.
het probleem is het volgende:
ik heb dus het moederbord geinstalleerd,alles ging tot op heden heb ik geen signaal meer met mijn onboard vga kaart
ik start de pc op hij draait goed,maar ik krijg geen signaal van de onboard vga kaart
mijn scherm is alsof dat hij in standby is wat het totaal niet het geval is.ik denk dat er zou probleem zijn met de onboard vga?zou ik de dvi ingang kunnen gebruiken?
ik hoop dat er iemand kan helpen?tot binnekort :duimop::duimop:
 
Geen beeld kan diverse oorzaken hebben.
Als je scherm in stand by blijft komt er helemaal geen signaal, dus ook niet om in je BIOS te gaan?
Gezien je zelf een moederbord hebt geplaatst neem ik aan dat je iets weet over hardware.
Ik som even de punten op die me onmiddelijk te binnen schieten.
-Stekker van beeldscherm of het snoer van die signaalkabel defect.
Probeer met een andere monitor/computer of je zo beeld krijgt.
Niet opgelost, zit het probleem in je computer.
Probeer indien mogelijk met een reserve videokaart.
Nog niets?
Dan zijn volgende punten na te kijken.
-RAM
-CPU
-Videokaart of moederbord zelf.
Het kan gewoon zijn dat je de cpu of een reepje ram niet goed hebt vastgezet.
We zien wel verder als je deze stappen hebt doorlopen.
 
neen ik kan niet in de bios aangezien het scherm in standby is heb er onlangs nog men ander moederbord geinstallerd en deze werkt perfect zou het dan aan de D-sub liggen?heb de ram latjes eruitgenomen en er terug ingestoken maar nog steed sniets;Ik heb wel gemerkt dat mijn onboard vga signaal op mijn moederbord een beetje los staat zou dat er iets mee te maken hebben?alle kables weken perfect,nijntje.bedankt voor jullie hulp.als jullie suggesties hebt zeg het maar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan