Ondertitels staan niet compleet op dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Ik heb een serie gedownload van een Amerikaanse site...
Nu zet ik in het zelfde mapje met juist dezelfde naam het Avi-bestand en de Srt-file.
Ik zet men instellingen van vobsub goed en maak de ondertiteling synchroom met Subsync.
Daarna brandt ik het bestand met WinAvi terug in een Avi-file zodat ik een vaste sub. heb.
Als ik nu de Avi kik op de Pc met Bs-player pro of Vlc-player , kan ik de ganse serie perfect volgen....
Maar nu ik de serie in de dvd steek , zie ik dat er soms geen ondertiteling is?
Komt dit omdat het NTSC is en mijn Dvd Pal...?
Wie weet wat er fout loopt?

Mvg

Jolien
 
vobsub en dvdsanta instaleren
de film en de ondertitel de zelfde naam geven in de zelfde map bv(popy.avi - popi.srt)
dan dvdsanta openen en links onder op Video files(avi- wmv...)to dvd klikken
dan links boven op Add Media klikken en (en de film selecteren) links onder bij dvd setting PAL- High(720x480)en Wide Screen (16:9) aanvinken
bij Video File Name staat nu de map en de naam van de film ook staat er de tijd -audio type -start -end ensize
dan op create dvd klikken en wachten tot het einde(duurtijd rond de 2 tot 3 uur)ligt aan het typy pc en de snelheid
 
Hoi,

Ik heb nu 4 delen van die serie ,Pal dvd gemaakt dus ( VIDEO_TS ) .
Nu zou ik die 4 delen van de serie op 1 Dvd willen zetten met een menu dat ik kan kiezen welke aflevering ik wil.
Weet iemand met wat ik dat moet doen en hoe?
Liefst een makkelijk progje....

Mvg
 
Hoi,

Ik heb nu 4 delen van die serie ,Pal dvd gemaakt dus ( VIDEO_TS ) .
Nu zou ik die 4 delen van de serie op 1 Dvd willen zetten met een menu dat ik kan kiezen welke aflevering ik wil.
Weet iemand met wat ik dat moet doen en hoe?
Liefst een makkelijk progje....

Mvg


Best stel je uw vraag in een nieuwe topic, de vraag dat je stelde is opgelost en word gesloten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan