Status
Niet open voor verdere reacties.

TonTon

Steunend lid
Vip Lid
vraagje voor de techneuten hier :
dit is mijn huidige situatie : ik heb een SSD met Windows 10 erop (C) en een 2de hardeschijf (D) met daar mijn mappen Documenten,Afbeeldingen,Downloads,Muziek,Video's op.
deze D schijf wordt elke dag bij het opstarten van mijn laptop gebackuped naar mijn NAS (Lacie) via het programma "second copy" (waar ik hèèl tevreden over ben).
mijn Onedrive map staat op de C met daarin enkel mijn map "mijn documenten" (naar daar gekopieerd)..
nu heb ik opgemerkt dat bij een verandering van een document in mijn map "mijn documenten" op de D schijf ( dus mijn standaard documenten map ) dit NIET wordt aangepast in de Onderive map.

nu is mijn vraag : hoe stel ik de map "Onedrive" juist in zodat als ik werk aan een document en dit opsla dit ook wordt aangepast in Onedrive ?
ik heb al gelezen dat je de map "mijn documenten" standaard in Onedrive kunt zetten maar heb je dan die bestanden ook fysiek op de laptop staan ?

nu laat ik mijn map "mijn documenten" bij iedere verandering direct naar de map Onedrive kopiëren via "Second copy" (optie :synchroniseren bij iedere verandering) maar ik vind dit eigenlijk omslachtig en overbodig ?

Mvg,
Arnold.
 
Kan je niet beter je Onedrive map ook verplaatsen naar de 2de hardeschijf (D)

790.Afbeelding 583x560,.jpg
 
ja had daar al aan gedacht maar dan verder ? zet ik mijn map Documenten standaard in Onedrive of kopieer ik die map naar Onedrive ?
en als ik ze standaard in Onedrive zet , zijn die dan toegankelijk zonder internet verbinding ? m.a.w. zijn ze ook fysiek aanwezig op mijn harde schijf ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan