Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vind in één oogopslag de beste alternatieven voor OneDrive. Maak een keuze uit de beste systemen en vergelijk prijzen, functies, reviews, informatie over proefversies, klantenservice en vergelijkbare producten.
www.capterra.nl
Of een alternatief gebruiken, of het gratis is en hoe max. groot zal uitvinden worden.
als u E-mail adres registreer op Microsoft dan kan dat wel, ik gebruikt een Gmail adres dat lukt heel goed
dan is het wel Microsoft account met uw Telenet adres
@DigiCat Misschien toch eens uitleggen waarom u géén MS account zou aanvaarden ? Wat @Patrick.S hierboven uitlegt kan perfect, maar het is dan uiteraard ook een MS account waarin die OneDrive opslag gebeurt... alleen is de naam een verwijzing naar Telenet - maar je bestanden en alles wat je in OneDrive stopt komen evengoed bij MS te staan ...
@PhilipV omdat je zonder Microsoft 365 maar een beperkte inhoud van 5GB krijgt, ik heb Microsoft Office 2016 maar krijg toch de vraag om gratis 365 te testen gedurende 1 maand.Mijn foto's en muziek staan nu op een externe HDD of USB stick en ik gebruik Drive niet tenzij er foto's automatisch opkomen , moet dat nog eens nakijken.Je hebt ook Google Drive en Google foto's waar je ook opslagruimte gratis krijgt. met een account.
Dat is inderdaad één van de redenen om de OneDrive niet te gebruiken, maar wel de Google Drive, klopt ...
Een ander nadeel van het gebruik van OneDrive is inderdaad ook, zoals je aangeeft, het nogal pushy gedrag van MS om te proberen je toch allerlei betalende pakketten aan te smeren en je een niets vermoedende gebruiker met gratis proberen daarin te trekken.
De switch naar Google Drive (e.a. apps) heb ik daarom ook al lang gemaakt.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.