Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo iedereen
hier met nikita
effe een vraagje
ik heb 13 teksten en wilt die zo op een stick zetten ik doe dat eerst de eerste en zoverder maar als ik nadien op mijn stick kijkt staat nr 1 in het midden of 2 de laatste hoe kan ik dat verhelpen
iemand een idee

dank u wel :p
 
Normaal wordt de volgorde bepaald door de naam. Dus alles staat volgens ons alfabeth. Begin eens met Uw bestanden te hernoemen. Ga de naam vooraf door 01- volgende 02 enz.
Dus krijg je alles volgens het nummer
01 - Uw file
02 - Andere file
03 - enz....

Best kopieër je eerst de naam van het bestand. Na het hernoemen schrijf je de nieuwe naam 01 - plak hier de oude naam. Of je kan ook als je nogmaals op naam drukt, vooraan uw nummer ingeven. Beneden de tien, altijd de nul voorzetten.
Zo blijf je de originele naam van het bestand behouden maar wordt die voorafgegaan door het nummer.
 
je dient op de stick eerst een map te hebben ..
noem deze bijvoorbeeld " documenten "
plaats daar dan volgens een nummering de tekst bestanden zoals je deze wilt opslaan ...

zie hier het voorbeeld ...

Ashampoo_Snap_2015.03.09_16h38m23s_004_.png

Ashampoo_Snap_2015.03.09_16h36m23s_003_.png
 
nog thans is dit eerder door je uitgevoerd geweest (zie bericht #4 ) en daar vermelde je dat bij het terug aankoppelen van de stick alles weer door elkaar stond !
*het is me hier nu toch iets onduidelijk ...dit omdat je dus nu wel vermeld dat het je gelukt is .
versta me niet verkeerd ik ben blij voor je dat het gelukt is..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan