Open Elements

Status
Niet open voor verdere reacties.

stallion

Medewerker
Forumleiding
Vip Lid
https://www.openelement.com/

Voor een gratis programma is openElement erg goed. Het is een krachtige html-editor,
zonder enige restricties of advertenties en waar u zonder heel veel ervaring al optimaal mee kunt werken.
Uw nieuwe website is dus slechts enkele muisklikken van u verwijderd. OpenElement ondersteunt gangbare technologie
als HTML5, CSS3, jQuery en responsive design, waarmee de website zich automatisch aanpast aan het scherm waarmee
de bezoeker uw site bekijkt. Er zijn verschillende manieren om te beginnen. U kunt allereerst kiezen uit verschillende templates,
die er professioneel uitzien en die u zo als basis voor uw site kunt gebruiken. Maar u kunt er ook voor kiezen om met een
stappenplan van begin af aan te beginnen.

Het programma is heel snel en makkelijk te installeren en u hoeft zich niet te registreren. Wanneer u kiest voor een template, kunt u die eerst online bekijken.
Dan weet u waar u aan begint. De standaard templates zien er mooi en professioneel uit. Wanneer u hiervan gebruik maakt, dan opent u een template,
waarna er meerdere pagina's verschijnen. U kunt dan iedere pagina bewerken en ook makkelijk tussen de pagina's heen en weer bewegen.
De sjablonen hebben verschillende vakken, waarin u uw teksten kunt schrijven, dan wel knippen en plakken. Die teksten kunt u altijd weer veranderen.
Daarnaast is het heel simpel om plaatjes te uploaden, in de vakken die daarvoor zijn gemaakt. U kunt ook animaties toevoegen met flash.
Dat gaat allemaal met het drag en drop principe. Als u een database heeft kunt u die zelfs eenvoudig aan uw site koppelen met openElement.

Wanneer u klaar bent dan klikt u op publiceren en de website komt online. Alle gegevens worden vervolgens ook via ftp naar de server van uw webhost geupload.
De content wordt gepubliceerd met de W3C-code, die werkt voor alle browsers. OpenElement zorgt er niet alleen voor dat u snel een flitsende website heeft,
maar helpt ook om uw site goed vindbaar te maken, met een ingebouwde optimalisatie voor zoekmachines. Verder kunt u het verkeer naar uw website ook monitoren
met dit programma. Alles bij elkaar is OpenElements een uitgebreid en gebruiksvriendelijk programma, dat veel mogelijkheden biedt.
 

Bijlagen

  • photo18868.jpg
    photo18868.jpg
    72.5 KB · Weergaven: 197
Laatst bewerkt:
Zoals ik op het eerste zicht kan zien is het gratis en je geeft het ook zelf aan dat het gratis is, waar zit dan het addertje?
 
Ja, maar iets dat zo super lijkt te zijn en dan nog eens 100% gratis, dat lijkt te mooi om waar te zijn, niet?
 
cve;n239275 zei:
Ja, maar iets dat zo super lijkt te zijn en dan nog eens 100% gratis, dat lijkt te mooi om waar te zijn, niet?

Soms wel, echter als je bepaalde open-source toepassingen bekijkt en bepaalde freeware dan merk ik toch wel op dat de meeste beter en efficiënter zijn dan bepaalde commerciële...
 
stallion;n239297 zei:
Soms wel, echter als je bepaalde open-source toepassingen bekijkt en bepaalde freeware dan merk ik toch wel op dat de meeste beter en efficiënter zijn dan bepaalde commerciële...
,

Ja op Android is Google Fotos ook zo een toppertje dat momenteel wel onder vuur ligt omwille van de privacy toestanden, maar welke gigant ligt er momenteel niet onder vuur omwille van de privacy wetten? ik gebruik dit al sinds 2013 en het blijft al mijn met mijn Smartphone genomen foto's zonder morren maar opslaan. Dan begrijp ik echt niet waarom niet iedere Android gebruiker dit gebruikt. ik heb overlaatst ook nog iemand gehad die foto's had op haar Smartphone van haar dood zoontje, maar haar Smartphone was gestolen. Foto's van haar zoontje natuurlijk ook weg, die mensen in alle staten, niet voor die Smartphone, maar voor die foto's. Als die mensen toen Google foto's hadden gebruikt, hadden die mensen nu nog zonder problemen nog al hun foto's van hun zoontje gehad. Heel erg jammer, maar nu zijn die mensen ten einde raad. Zonder hun toestel zijn ze al hun foto's kwijt. Want die stonden op de Smartphone in de viewer ervan en die deelde dit niet via een cloud. Ik heb hen met alles wat ik kan geholpen, maar die viewer is een stand alone viewer, dus ja einde verhaal. Heel erg jammer dat ze nu niets meer tastbaars hebben van hun dood zoontje. Op hun nieuwe Smartphone die ze ondertussen hebben heb ik de standaard viewer uitgeschakeld en Google Foto's die er reeds in stond als enige gezet. Vanaf nu hebben ze al hun foto's altijd bij hun.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan