Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet niet of mijn vraag juist geplaatst is.

Na het bijwerken van mijn Operabrowser naar versie 47.0.2631.39 komt er nu steeds eerst een zwart scherm en dan een vensterje op,
dus of ik opera toestemming wil geven,dit was er niet in de vorige versie.

Ben ook gaan kijken hier :Herstellen/resetten standaard instellingen Edge, Internet Explorer, Firefox, Chrome, Safari en Opera
Maar dat bestand : operaprefs.ini. staat er niet in , enkel Opera Add-ons Downloads, opera_autoupdate en opera_shutdown_ms

Maar ik denk dat die link is voor W.10 want in W.7 komt dat niet voor om webbrowsers te herstellen.

Hoe kan ik dit terug veranderen dat dat er niet meer op komt?

bedankt - sunny
Bijgevoegde miniaturen Bijgevoegde miniaturen
opstart opera.GIF
 

Bijlagen

  • opstart opera.GIF
    opstart opera.GIF
    56.8 KB · Weergaven: 177
is opera niet dat is een instelling van je gebruikersaccount (windows10)
ik heb dat met ccleaner
heb opera ge installeert daar heb ik het niet mee
zou ook willen weten hoe je die melding uitschakelt als je het naar beneden schuift is ook niet goed zeggen ze dan hhhhhhhhhh.JPG
 
In W.10 gaat het wel via die link :
https://www.schoonepc.nl/optim/resetten-internet-explorer-chrome-firefox-opera-safari.html

Ik werk met W7 en daar gaat het niet met die link, en bij mij staat Gebruikersaccountbeheer één streepje lager.
 
@Sunny de operaprefs.ini. zie je dan ook niet vermeld staan maar je zou wel Preferences vermeld moeten zien staan ...
deze Preferences is 27kb groot en deze kun je verwijderen maar word terug aangemaakt als je de opera browser terug opstart ..
 
@Sunny de operaprefs.ini. zie je dan ook niet vermeld staan maar je zou wel Preferences vermeld moeten zien staan ...
deze Preferences is 27kb groot en deze kun je verwijderen maar word terug aangemaakt als je de opera browser terug opstart ..

Qtex, ja die Preferences staan er in maar als ze toch terug aangemaakt worden heeft het ook geen zin dat ik het verwijder,hé.
Zou alleen maar afwillen van dat toestemmingsvenstertje dat was er niet in de vorige versie, thats all maar hoe
:vraagteken:
 
aangezien ik hier geen Windows 7 meer gebruikt en het schermpje niet te zien krijgt hier in de Windows 10 kan ik enkel maar eens voorstellen om terug de vorige versie te gebruiken van de opera brouser ( aanbevolen is dit zeker niet ).
**als jij dat schermpje nog eens te zien krijgt dan klik je eens op de blauwe regel "wijzigen wanneer deze meldingen worden weergegeven "
 
aangezien ik hier geen Windows 7 meer gebruikt en het schermpje niet te zien krijgt hier in de Windows 10 kan ik enkel maar eens voorstellen om terug de vorige versie te gebruiken van de opera brouser ( aanbevolen is dit zeker niet ).
**als jij dat schermpje nog eens te zien krijgt dan klik je eens op de blauwe regel "wijzigen wanneer deze meldingen worden weergegeven "

Oké Qtex , toch bedankt.
grtjs-sunny
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan