opera werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

Silverwing

Gast
Ik heb op windows 7 opera gezet en omdat die daar zo goed op werkt wou ik deze ook wel eens op mijn vista installeren.
Na op de knop gereed geklikt te hebben na installatie kon ik al geen verbinding maken met de homepage van opera.Het lukt me niet om verbinding te maken.
Ik krijg steeds error 404.Heb alle instellingen al nagekeken en heb bij proxyserver automatische proxyconfiguratie gebruiken aangevinkt,al de proxyservers staan nu op pac.telenet.be.
Ook HTTP1.1inschakelen voor proxyservers staat aangevinkt
Wat loopt er fout en hoe op te lossen?
 
Ik heb op windows 7 opera gezet en omdat die daar zo goed op werkt wou ik deze ook wel eens op mijn vista installeren.
Na op de knop gereed geklikt te hebben na installatie kon ik al geen verbinding maken met de homepage van opera.Het lukt me niet om verbinding te maken.
Ik krijg steeds error 404.Heb alle instellingen al nagekeken en heb bij proxyserver automatische proxyconfiguratie gebruiken aangevinkt,al de proxyservers staan nu op pac.telenet.be.
Ook HTTP1.1inschakelen voor proxyservers staat aangevinkt
Wat loopt er fout en hoe op te lossen?
Oplossing gevonden,moet proxy uitzetten,maar yahoo mail werkt niet met opera,dan maar firefox proberen.
Deze mag dicht
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan