Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Opera is een gratis browser met veel functies die daarnaast ook nog eens snel en innovatief is. Opera heeft weliswaar minder gebruikers dan Google Chrome, Mozilla Firefox en Internet Explorer, maar het programma hoeft zeker niet jaloers te zijn op de concurrentie. Opera geeft gebruikers een browser die altijd voorop loopt wat technologie betreft. Meer info vind je op Download Opera voor computers - Opera Software

Opera
 
Opera is inderdaad the underdog bij de browsers maar is zeker geen slechte browser. Ik heb jaren mobiel online gegaan met Opera mini bv. toen ik nog niet veel data in mijn abbo had. Prima browser die eigenlijk nooit kuren heeft. Ook niet op de pc.
 
Niks mis met Opera, vooral de Turbo modus is handig. Ik gebruik deze Browser al jaren naast IE
 
Niks mis met Opera, vooral de Turbo modus is handig. Ik gebruik deze Browser al jaren naast IE

Ik gebruik voorlopig nog enkel IE op mijn netbookje, maar ben ook aan het denken wat ik erbij kan gebruiken. IE voldoet voorlopig aan mijn eisen, maar heb een zwak voor chrome browser gekregen ondertussen, Opera heeft mij ook een aantal jaar goede dienst gedaan en op mijn XP laptop had was ik vooral actief met Firefox.
 
Opera-Browser

Opera-Browser

Ben 15 of meer jaar lang gebruiker geweest van die toch wat eigenzinnige browser. De meerwaarde ervan voor mij bestond in de integratie van de Browser- en de Mailcliënt. Links en inhoud konden op die manier vlot van de ene naar de andere cliënt doorschuiven. Helaas werd deze functionaliteit bij de laatste versie opgeheven en zijn browser- en mailcliënt nu 2 volledig afzonderlijke programma's. Ik gebruik nu nog steeds Opera-mail maar voor de browser heb ik nu al genoeg aan IE8, Firefox en Chrome. Een 4e is niet echt meer nodig.
 
Ik gebruik nu nog steeds Opera-mail maar voor de browser heb ik nu al genoeg aan IE8, Firefox en Chrome. Een 4e is niet echt meer nodig.

Standaard werd mijn netbookje afgeleverd met IE, werd door een vriend chrome aangeraden, ook al omdat ik deze gebruik op mijn smartphone en ik moet zeggen dat chrome toch een heel pak sneller en vlotter is dan IE. Wist plots waarom ik vroeger overgestapt was naar firefox. Firefox gebruik ik als tweede browser. IE staat er ergens nog op, omdat die ingebakken zit in windows vrees ik. maar anders mag die er bij mij af hoor.
 
Opera 28 verschenen. Deze uitgave heeft een nieuw uiterlijk voor de startpagina met de snel kiezer en bladwijzers. Toegevoegd hier zijn Geschiedenis (waar je ook je browsergegevens kunt wissen) en Tabs (waar je openstaande tabbladen op je andere apparaten - smartphone, tablet - kunt zien als je ingelogd bent bij je Opera-account). Sowieso is het synchroniseren van je bladwijzers tussen je verschillende apparaten verbeterd. Een welkome aanvulling als je Opera op desktop, laptop, tablet en smartphone gebruikt. bron Opera 29.0.1795.47 | Gratis Software Downloads
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan