opkuisprogjes ( vraagje )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste helpers;
Ik vraag mij soms af of er wel een goed opkuisprogramma bestaat voor de pc.
Ik kuis regelmatig alles op met verschillende tools en nog is zoiets niet genoeg, want als ik dan ga kijken naar de map cookies dan staan er nog (waarschijnlijk) alle cookies in die map.
Kijk ik bijvoorbeeld naar mapinstellingen en kies ik voor verborgen mappen ook tonen ; dan kan ik daar ook nog heel wat in vinden dat volgens de kuisprogramma's normaal zou moeten opgeruimd zijn.
Hoe zit het dan ??? Bestaat er wel een goed opkuisprogramma ???
Als ik dan ook nog eens via de televisie hoor dat sommige computers van verdachten nagepluisd worden dan kunnen die mannen ook nog vanalles vinden,dus goede opkuisprogramma's bestaan er niet of wel ?????

<!-- / message -->
 
Beste helpers;
Ik vraag mij soms af of er wel een goed opkuisprogramma bestaat voor de pc.
Ik kuis regelmatig alles op met verschillende tools en nog is zoiets niet genoeg, want als ik dan ga kijken naar de map cookies dan staan er nog (waarschijnlijk) alle cookies in die map.
Kijk ik bijvoorbeeld naar mapinstellingen en kies ik voor verborgen mappen ook tonen ; dan kan ik daar ook nog heel wat in vinden dat volgens de kuisprogramma's normaal zou moeten opgeruimd zijn.
Hoe zit het dan ??? Bestaat er wel een goed opkuisprogramma ???
Als ik dan ook nog eens via de televisie hoor dat sommige computers van verdachten nagepluisd worden dan kunnen die mannen ook nog vanalles vinden,dus goede opkuisprogramma's bestaan er niet of wel ?????
<!-- / message -->

Als u nu eens moest vertellen welke "Tools" u gebruikt zou het wel gemakkelijker zijn om te antwoorden.
 
Misschien wel , maar daar gaat het hem niet over,ik bedoel alleen dat er geen enkel programma bestaat dat je gegevens verwijderd (opkuist),altijd blijven er sporen achter , zelfs na een format C.
 
nee er bestaat zowel een prog,maar ken de naam momenteel niet
is enkel voor de harddisk volledig te wissen
 
Beste helpers;
Ik vraag mij soms af of er wel een goed opkuisprogramma bestaat voor de pc.
Ik kuis regelmatig alles op met verschillende tools en nog is zoiets niet genoeg, want als ik dan ga kijken naar de map cookies dan staan er nog (waarschijnlijk) alle cookies in die map.
Kijk ik bijvoorbeeld naar mapinstellingen en kies ik voor verborgen mappen ook tonen ; dan kan ik daar ook nog heel wat in vinden dat volgens de kuisprogramma's normaal zou moeten opgeruimd zijn.
Hoe zit het dan ??? Bestaat er wel een goed opkuisprogramma ???
Als ik dan ook nog eens via de televisie hoor dat sommige computers van verdachten nagepluisd worden dan kunnen die mannen ook nog vanalles vinden,dus goede opkuisprogramma's bestaan er niet of wel ?????

<!-- / message -->

het hangt ervan af wat ge wilt opkuisen;
wil je enkel je pc optimaal laten werken dan bestaan verschillende goede "opruimers"die bv je register opruimen.Erzijn er zelfs tevinden op PCTUTS;
wat betreft die VERDACHTEN daar gaat men vooral op zoek naar foto's ,films,office documenten en die zijn inderdaad meestal terug te halen met speciale software.
 
Misschien wel , maar daar gaat het hem niet over,ik bedoel alleen dat er geen enkel programma bestaat dat je gegevens verwijderd (opkuist),altijd blijven er sporen achter , zelfs na een format C.

Wie heeft er duizenden euro's over om de gegevens die ooit op uw pc gestaan hebben te kennen.
En dan nog. Het zullen geen "volledige" bestanden zijn, omdat veel ervan reeds enkele keren is overschreven. Denk maar niet dat u dat met een zogenaamd "huis, tuin en keukenprogje" gaat kunnen.
Als er zulke "bezwarende" gegevens op uw schijf gestaan hebben kunt u deze schijf beter volledig vernielen. Ga er maar eens met een "snijbrander" op los.
 
wat J.W. hier zegt is de enige oplossing, je moogt 10x format c doen en toch haal je uw info er terug uit..
Niet als je met een zogenaamde "SHREDDER" erover gaat die bepaalde algoritmes toepast om de sectors te her en overschrijven.
Kan niet gelijk zeggen of het erg goed is maar in Ashampoo Winoptimizer zit ook een optie in om zoiets te doen, weet alleen niet of die de beste is!
Bekijk bijlage 243
 
Laatst bewerkt:
Niet als je met een zogenaamde "SHREDDER" erover gaat die bepaalde algoritmes toepast om de sectors te her en overschrijven.
Kan niet gelijk zeggen of het erg goed is maar in Ashampoo Winoptimizer zit ook een optie in om zoiets te doen, weet alleen niet of die de beste is!
Bekijk bijlage 243

Die optie zit ook in Spybot Search & Destroy.
Hier kun je instellen tot 99 maal.
Het is wel voor bestanden.
Uw volledige harde schijf zal dus niet gaan.
 
je moogt zelfs 10 x format c doen en noch haal je de info eruit.

wat J.W. zegt dat is de enige oplossing.

Zoals het hier staat wil dus zeggen dat men nooit de schijf volledig en veilig kan opkuisen en neen ik heb niets te verbergen , ik wilde dit alleen maar eens weten omdat ik na bijvoorbeeld in ie7 alles laat verwijderen nog heel veel sporen tegenkom en direkt daarna gebruik ik dus ook nog eens AFT cleaner en ook daarna zijn er nog sporen terug te vinden.
Ik weet dat het in feite niet zoveel voorsteld ,kwestie van het aantal kb's maar toch doen die programma's niet wat ze vertellen en dat is namelijk verwijderen!!!!!!!!!!
 
ik wist niet dat de leden zoveel te verbergen hadden !(lol)
wel vind ik het nodig bij het verkopen van je pc de schijf er uit te halen en een nieuwe erin te plaatsen (kost niet zo veel)
bedoel je met VERDACHTEN pedofielen of andre misdadigers? dan hoop ik dat ze dom genoeg zijn om niets te wissen ,dan kunnen ze tenminste gevat worden!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan