Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn computer freezd heel regelmatig (kan muis niet meer bewegen dus moet ik reset knop indrukken) En dat deed ik gisteren avond ook, maar nu het probleem is... Als ik mijn computer opstart dan hoor ik de computer draaien maar is mijn beeldscherm zwart! De energy knop van het beeldscherm gaat elke 2 seconden uit en aan dus Groen / zwart / groen / zwart.. Ik krijg niets meer op mijn beeld. Ik snap niet wat de oorzaak is, mijn computer heeft vaak gefreezd maar dit ben ik nog nooit tegengekomen. Mijn computer is belangrijk. Ik heb geprobeerd de monitor uit te pluggen en in te pluggen werkt niet. Heb geprobeerd ander toetsenbord aan te sluiten, werkt ook niet (want de numlock lichtje brand niet). Mijn muis maakt wel nog licht. Weet iemand wat ik zou kunnen doen? Het is toch vreemd als ik plots de reset knop indruk dat hij gewoon geen opstart modus etc weergeeft, kan gewoon NIETS meer zien op mijn scherm..

Suggesties, pff
 
Wou nog even melden dat ik geen windows laad balk zie + Dat ik het Inlog geluid niet hoor door mijn boxen.. Maar mijn computer draait wel..
 
Sorry voor de late reactie.
Heb je je monitor nog getest op een andere pc?
Of een andere monitor proberen op deze pc, zodat we kunnen uitzoeken of de monitor nog werkt.
De videokaart kan ook defect zijn.
Is het een kaart op het moederbord ingeplugd of ie die on-board?
 
Sorry voor de late reactie.
Heb je je monitor nog getest op een andere pc?
Of een andere monitor proberen op deze pc, zodat we kunnen uitzoeken of de monitor nog werkt.
De videokaart kan ook defect zijn.
Is het een kaart op het moederbord ingeplugd of ie die on-board?

Heb getest maar werkt ook niet...
 
Heb getest maar werkt ook niet...

Ik neem aan dat je de monitor hebt getest?
Zoals Ivan al zegt kan het je ramgeheugen zijn, ook bij defecte cpu (processor) heb je geen beeld.
Meest voor de hand liggend is natuurlijk je videokaart.
Je zou die moeten testen om te beginnen.
Als dit alles werkt heeft je moederbord de geest gegeven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan