Status
Niet open voor verdere reacties.
mijn broer zijn zoon heeft problemen met pc, is een medion (Aldi) pc van enkele jaren terug, telkens als hij opstart krijgt hij een reclame beeld van Intel te zien dat nogal redelijk lang blijft hangen en dan praat ik niet over enkele seconden maar dat kan al een paar minuten aanhouden alvorens door te starten. Nu is mijn vraag wat hier de oorzaak kan zijn en/of ik dit opstartscherm van Intel niet kan uitschakelen, hopelijk weer iemand hier raad mee :vraagteken:

Ps; besturingssysteem is XP Pro SP3[OPLOSSING]
probleem is opgelost, ik had er nog nooit van gehoord maar bleek een stroom ophoping te zijn in de pc. Was een medion pc van de aldi en omdat er niets hielp heb ik een mailtje gestuurd naar Medion en enkele dagen nadien had ik een antwoord en hier werd me dus verteld dat het een stroom ophoping kon zijn dat te verhelpen is door de aan- en uitknop achter op de Pc op uit (0) te zetten de opstartknop een tien tal seconden ingedrukt houden daarna de sterker uit trekken de knop op aan (1) zetten en de opstartknop vervolgens weer een tiental seconden ingedrukt houden, stekker terug in het stopcontact en starten en inderdaad probleem verdwenen.
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Thanks Rudy voor de reactie ga het dit weekend nog uitproberen als ik daar geraak en ondertussen zijn andere tips nog altijd welkom wordt zekers vervolgd.
 
Dat bootlogo is gewoom een bitmapje als splashscreen gebruikt.
Als dat zo lang blijft hangen en de tip van Rudy werkt niet kan je best eens nakijken op infectie.
Vaak is er een dieper probleem wat het doorstarten vertraagt.
Je kent de procedure wel voor hijack he.
 
had ook al gelezen dat dit heel waarschijnlijk niet veel zou helpen, maar zal het eens proberen en als het niet helpt zal ik verdere stappen ondernemen zoals o.a. de procedure van Hijack. Moest ik de oplossing vinden dan horen jullie het wel maar alle tips zijn nog altijd welkom.
 
probleem is opgelost, ik had er nog nooit van gehoord maar bleek een stroom ophoping te zijn in de pc. Was een medion pc van de aldi en omdat er niets hielp heb ik een mailtje gestuurd naar Medion en enkele dagen nadien had ik een antwoord en hier werd me dus verteld dat het een stroom ophoping kon zijn dat te verhelpen is door de aan- en uitknop achter op de Pc op uit (0) te zetten de opstartknop een tien tal seconden ingedrukt houden daarna de sterker uit trekken de knop op aan (1) zetten en de opstartknop vervolgens weer een tiental seconden ingedrukt houden, stekker terug in het stopcontact en starten en inderdaad probleem verdwenen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan