Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb hier een pc van een vriendin,probleem is als volgt;start op tot aan het windows scherm gaat het en dan vangt hij iedere keer weer opnieuw aan ,dus echt in windows geraak ik niet in!
Kan iemand hier een tip geven aub,ik wil geen gegevens van de hd verliezen!
Bios al geresett maar dit veranderd er niks aan!!!
thanks[OPLOSSING]
:Merci: Hallo lieve vrienden
Ik kom hier melden dat het me gelukt is de pc weer op te starten dankzij een cd van avg,via hun site zonder enige bijkomende problemen is de pc als nieuw,wel avg nu afgesmeten en een andere antivirus opgezet!!!!
Vertrouwen in avg is wat zoek.....
Ik wil jullie allen danken voor de goede hulp en hoop iets weer te kunnen doen voor jullie!
Dis Ivan nu zie je waarom ik lid wil blijven op je site,ik kan er niet meer zonder,steeds vind ik hier goede zaken en hoop dat jullie nog lang verder doen............................
Aan allen nog een prettige dag en tot spoedig weer.:duimop::bravo:;)
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb hier een pc van een vriendin,probleem is als volgt;start op tot aan het windows scherm gaat het en dan vangt hij iedere keer weer opnieuw aan ,dus echt in windows geraak ik niet in!
Kan iemand hier een tip geven aub,ik wil geen gegevens van de hd verliezen!
Bios al geresett maar dit veranderd er niks aan!!!
thanks

Soms ook AVG als virusscanner?
 
Om te zorgen dat de pc niet direct heropstart na een fout doe je het volgende:
Rechtsklik op "Deze computer > tab "Geavanceerd" > Opstart- en herstelinstellingen "Instellingen". Hier het vinkje weghalen bij "De computer automatisch opnieuw opstarten".
Mocht er een fout zitten dan krijg je nu een blauw scherm.
Plaats dan de foutmelding die je ziet in dit topic.
 
antwoord op JW
sorry heb geen weet welke antivirus daar opzit!!
antwoord op Ceeske
ik kan echt niet in de windows geraken,hij geeft het xpscherm met de barbeweging en dna start hij weer zo op maar echt in windows kom ik niet dus kan daar niks gaan veranderen!
 
Om te zorgen dat de pc niet direct heropstart na een fout doe je het volgende:
Rechtsklik op "Deze computer > tab "Geavanceerd" > Opstart- en herstelinstellingen "Instellingen". Hier het vinkje weghalen bij "De computer automatisch opnieuw opstarten".
Mocht er een fout zitten dan krijg je nu een blauw scherm.
Plaats dan de foutmelding die je ziet in dit topic.

Hoe ga je dat doen bij een pc die in een loop zit?
 
Als er AVG op staat deze wegdoen en herinstalleren.
Grisoft heeft een update die deze problemen voorkomt.
Was foutje in AVG, dit is op 9/11 opgedoken, en gisteren kwamen er nog meer boven.
hier was het ook AVG, vandaar de reactie van JW
 
zoals je zegt ik heb nu alles geprobeerd zelfs geraak in niet in veilige modus opgestart;herbegint uit zichzelf steeds opnieuw na het opstartscherm met xplogo erop valt hij uit en herstart direkt zonder echt in windows te komen!!!!
Is voor mij nu effe echt een raadsel
 
zoals je zegt ik heb nu alles geprobeerd zelfs geraak in niet in veilige modus opgestart;herbegint uit zichzelf steeds opnieuw na het opstartscherm met xplogo erop valt hij uit en herstart direkt zonder echt in windows te komen!!!!
Is voor mij nu effe echt een raadsel
__________________
::u Dark-Snow-White(y)
 
zoals je zegt ik heb nu alles geprobeerd zelfs geraak in niet in veilige modus opgestart;herbegint uit zichzelf steeds opnieuw na het opstartscherm met xplogo erop valt hij uit en herstart direkt zonder echt in windows te komen!!!!
Is voor mij nu effe echt een raadsel
__________________
::u Dark-Snow-White(y)

Start te pc op in veilige modus, dan naar start, en uitvoeren en dan CMD
In de opdrachtprompt:
1. ren c:\windows\system32\user32.dll user32.old < enter >
2. copy c:\windows\servicepackfiles\i386\user32.dll c:\windows\system32\user32.dll < enter>
eventueel avg updaten of verwijderen en op nieuw opstarten en klaar

Voor wie niet meer in windows kan komen in veilige modus: ff op een andere pc of bij de buren de live-cd van ubuntu (8.04) downloaden en branden:
1. Met de live-CD Ubuntu opstarten (niet installeren)
2. User32.dll uit de bovenstaande map c:\windows\servicepackfiles\i386\ kopieren en in de c:\windows\system32\user32.dll zetten en windows opnieuw opstarten...avg deze file bij opstarten laten negeren en avg updaten en klaar...

Je kan ook de originele xp cd gebruiken en de windows installatie herstellen door:

1. opstarten van orginele xp cd (sp1/sp2/sp3 cd maakt niet zo veel uit)
2. dan R voor recovery drukken
3. En dan 1 voor je windows partitie (niet op enter want dan herstart je pc!)
4. eventueel administrator wachtwoord invullen (vaak is dit leeg, dus gewoon enter drukken)
5. en dan expand d:\user32.dl_ c:\windows\system32 enter (D is in mijn geval de CD/DVD rom station, dit kan bij meerdere schijven in het systeem ook een E of F drive zijn)
6. en daarna expand d:\gdi32.dl_ c:\windows\system32 enter
7. exit en pc opnieuw opstarten. daarna zou die weer gewoon XP moeten laden.
 
thanks
voor vandaag heb ik nog genoeg werk ben aan 2 pc's bezig!!
ik zal dit alles ook uitproberen en laat morgen iets horen,oke
veel dank aan allen voor de reactie's en duim voor me dat het mag lukken!!!
goedeavond nog aan jullie allen
 
:Merci: Hallo lieve vrienden
Ik kom hier melden dat het me gelukt is de pc weer op te starten dankzij een cd van avg,via hun site zonder enige bijkomende problemen is de pc als nieuw,wel avg nu afgesmeten en een andere antivirus opgezet!!!!
Vertrouwen in avg is wat zoek.....
Ik wil jullie allen danken voor de goede hulp en hoop iets weer te kunnen doen voor jullie!
Dis Ivan nu zie je waarom ik lid wil blijven op je site,ik kan er niet meer zonder,steeds vind ik hier goede zaken en hoop dat jullie nog lang verder doen............................
Aan allen nog een prettige dag en tot spoedig weer.:duimop::bravo:;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan