Opstarten Windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geachte heer, mevrouw,

Windows 10 start niet meer op en blijft hangen na het windows logo. Ook na meer dan driemaal de uit- en aanknop gebruikt te hebben start hij niet op in de veilige modus. Ik heb helaas geen opstart USB of CD.
Wat zijn er nog voor oplossingsmogelijkheden. Op een andere PC wellicht een opstart USB of CD maken?

Graag hoor ik.

Met vriendelijke groet,
Gerard Uffing
 
Beste Qtex,

Vandaag wilde ik je laatste tip gaan uitvoeren.
De laptop was ruim een week niet gebruikt en de accu was leeg. Ik startte de laptop en wat schetst mijn verbazing hij startte gewoon perfect op. Waarom? Wie zal het weten.

Wel wil ik de opmerking maken dat de storing optrad direct na de laatste update van Windows 10. Het verbaast me hoewel dit euvel bij meerdere gebruikers voorkwam Microsoft niet met een oplossing kwam dan anders "Installeer Windows 10 maar opnieuw" Ik vind dit een uiterst waardeloze opmerking en dit getuigt niet van klantvriendelijkheid noch van professionele opstelling en noch minder van deskundigheid of moeten we het maar onverschilligheid noemen?

Ik heb nog een vraag. Ik heb al diverse keren een systeem herstel geprobeerd uit te voeren niet alleen bij deze storing. Steeds kwam bijna op het eind de mededeling" Systeemherstel kan niet worden voltooid enz." Geen enkel herstelpunt (en ik maak er een per dag) werkte. Wat kan de oorzaak hiervan zijn.

Met vriendelijke groet,
Gerard
 
wel omwille dat er dus geupgraded werd naar de 1803 werden al de eerdere herstelpunten verwijderd en dien je na te gaan of het aanmaken van herstelpunten nog geconfigureerd is …
hier stel ik vast dat er hier momenteel 2 herstelpunten aanwezig zijn …. d.w.z.op 30/04 kreeg ik hier de 1803 binnen en mijn 1ste herstelpunt is van 8/05 betreffende de cumulatieve update KB4103729

*niet alle medewerkers van Microsoft zijn
onverschillig te noemen het ligt er voornamelijk aan met wie je te doen heb .
 
  • Leuk
Waarderingen: Jdr
Bedankt Qtex,

Ik heb inmiddels een handmatig herstelpunt aangemaakt dus dat is mijn reddingsboei bij onverhoopte calamiteiten.
Nogmaals bedankt voor je advieze.
Wat mij betreft kun je deze "thread" beëindigen.

Met vriendelijke groet,
Gerard
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan