Status
Niet open voor verdere reacties.
"goede" morgen, naja goede....

toen ik mijn pc gisteren morgen heb opgestart was er nog geen vuiltje aan de lucht, effe mijn mail nagelezen en terug afgesloten. 's Middags startte ik hem terug op en kreeg een blauw scherm met de volgende mededeling :
" STOP: C0000135 {kan onderdeel niet vinden} Deze toepassing kan niet worden gestart omdat winsrv niet kan worden gevonden. Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen. "

ik kan wel nog in "safe mode" op mijn kastje

de vragen: wat is er gebeurd, hoe kan dit opgelost worden

Thx RichKE[OPLOSSING]
Was idd AVG. Gewoon opstarten in " veilige modus met netwersupport" en AVG updaten en dan opnieuw opstarten en het probleem is van de baan. Bij AVG zijn ze op de hoogte van het probleem!

[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:


heb ik gedaan Ivan, ben teruggegaan tot 01/11, en SP2 heb ik al geinstalleerd sinds ik deze pc heb en dat is toch alweer 2 jaar. Ik heb ook bij microsoft gekeken en inderdaad ook gevonden over deze problemen nadat SP2 geinstalleerd werd! En dat is nu juist wat ik niet begrijp: dit probleem kan toch niet meer opduiken 2 jaar na een installatie. En waarom start hij dan nog 's morgens helemaal normaal op en een paar uur later niet meer
 
Deze heren hebben het over AVG anti virus.
Toevallig ook vandaag gepost.
Ook gisteren werd er op computer idee reeds over gesproken.

Doe AVg even van je pc (als je die gebruikt) dan zijn we direct zeker of dat het was.
Is toch gratis terug te installeren.
 
Laatst bewerkt:
Deze heren hebben het over AVG anti virus.
Toevallig ook vandaag gepost.
Ook gisteren werd er op computer idee reeds over gesproken.

Doe AVg even van je pc (als je die gebruikt) dan zijn we direct zeker of dat het was.
Is toch gratis terug te installeren.

Was idd AVG. Gewoon opstarten in " veilige modus met netwersupport" en AVG updaten en dan opnieuw opstarten en het probleem is van de baan. Bij AVG zijn ze op de hoogte van het probleem!
 
Dus we mogen deze beschauwen als zijnde opgelost??
Bevestig dit even, dan kan deze alweer dicht.
AVG zou een update hebben om dit probleem op te lossen.
Bij blijvende problemen is er nog avira anti virus en pctools anti virus free edition.
Gebruik je hree scanners, dan kan het geen kwaad af en toe eens een scan te doen met mbam.
Ik heb al bij meerdere systemen met gratis scanners malware gevonden met mbam.
Deze is ook free, maar geeft geen real time protection.
 
ja, dit mag gesloten worden, AVG heeft idd een update gedaan en daardoor is dit probleem opgelost. De virus scanner zag "user32.dll " als malware en verwijderde dit!
AVG blijft sowieso mijn virusscanner, hoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan