Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb een vrij trage opstart, zijn er programma's uit onderstaande lijst die eruit mogen?
Dank bij voorbaat
Dirk
$ncsp$ $ncsp$.inf NT AUTHORITY\SYSTEM Startup
$ncsp$ $ncsp$.inf .DEFAULT Startup
$winnt$ $winnt$.inf NT AUTHORITY\SYSTEM Startup
$winnt$ $winnt$.inf .DEFAULT Startup
12520437 12520437.cpx NT AUTHORITY\SYSTEM Startup
12520437 12520437.cpx .DEFAULT Startup
12520850 12520850.cpx NT AUTHORITY\SYSTEM Startup
12520850 12520850.cpx .DEFAULT Startup
34CoInstaller 34coinstaller.dll NT AUTHORITY\SYSTEM Startup
34CoInstaller 34coinstaller.dll .DEFAULT Startup
6to4svc 6to4svc.dll NT AUTHORITY\SYSTEM Startup
6to4svc 6to4svc.dll .DEFAULT Startup
AC3API ac3api.dll NT AUTHORITY\SYSTEM Startup
AC3API ac3api.dll .DEFAULT Startup
ACTIVBOARD c:\apps\aboard\aboard.exe All Users HKLM\SOFTWARE\Microsoft[OPLOSSING]
ik heb ondertussen msconfig toegepast en dan kreeg ik een kortere lijst, door te googlen heb ik er een aantal kunnen wegvinken wat alles al versnelde.
dank voor alle hulp
Dirk
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Das een serieuze 'stuute' (boterham) en hoe komt ge aan die lijst? Nu ben ik toch wel benieuwd!
Groetjes wivy
 
opstartprogramma's

hoi, ik heb het volgende gedaan
systeeminfo
softwareomgeving
opstartprogramma's
en dan krijg ik voorgaande lijst
mvg Dirk
 
Ik vermoed dat jij een Vista hebt? Bij XP is het zo:uitvoeren=>msconfig + ok=> tabblad opstarten aanklikken. De naam van het proces vindt ge in de eerste kolom, die kan je googlen. En eventueel uitvinken. Afsluiten en opnieuw opstarten.
Ik vermoed dat bij vista je dezelfde werkwijze mag volgen. Deze lijst is belange niet zo groot als jouw lijst. Op het net bestaat ook een site met een opstartlijst,helaas vind ik die niet zo meteen terug.Probeer het es uit.
wivy
 
kan bij Vista ook op de zelfde wijze, Startknop => net boven de startknop in de zoekopdracht msconfig intikken en op enter klikken en dan krijg je het zelfde venster dan bij XP. Als je dan nog de zelfde lijst krijgt kan je inderdaad heel wat gaan uitvinken.
 
opstartprogramma's

ik heb ondertussen msconfig toegepast en dan kreeg ik een kortere lijst, door te googlen heb ik er een aantal kunnen wegvinken wat alles al versnelde.
dank voor alle hulp
Dirk
 
je kan ook met ccleaner heel wat uitschakelen via rechtermuisknop klik hiervoor op gereedschap en dan kies je opstarten werkt zowel voor XP of Windows Vista zowel 32 als 64 Bit besturing ;)ccleaner moet wel op de pc geinstalleerd zijn uiteraard :p
 
heb onlangs ook vista, moet alles nog wat zoeken maar weet nu al hoe ik opstart programs moet gaan zoeken,
vista heeft niet s van gelijkenissen met xp, toekomst zal uitwijzen of het even goed is
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan