Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou het mogelijk zijn je opstartscherm te veranderen door bv een animatie filmpje,als ook hetzelfde voor het afsluiten
Hoe doe je dit indien mogelijk?[OPLOSSING]Weet het niet zeker, maar ik dacht dat dit kon met WindowsBlind
Zelf heb ik mijn opstartscherm, en afsluitscherm veranderd met TuneUp Utilities 2006, dit is wel helaas niet gratis.[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Inderdaad, maar StyleXP is een ander alternatief voor WindowBlinds.
Let wel dat dit veranderen van bootscreen niet altijd zonder gevaren werkt!
Maak dus de nodige voorzorgen zoals een herstelpunt aanmaken, backups,... zodat U dit achteraf ongedaan kunt maken.
 
Gunther zei:
Inderdaad, maar StyleXP is een ander alternatief voor WindowBlinds.
Let wel dat dit veranderen van bootscreen niet altijd zonder gevaren werkt!
Maak dus de nodige voorzorgen zoals een herstelpunt aanmaken, backups,... zodat U dit achteraf ongedaan kunt maken.
Yep, inderdaad die was ik vergeten.
Ik heb niet echt goede ervaringen met StyleXp.
Moest u dit toch doen, raad ik tune up utilities aan ;)
 
Ik heb wel een goede ervaring met StyleXP. Vandaar dat ik hem ook aanhaal :)

Tune Up Utilities daarentegen is zeker een aanrader. Ik heb deze ook een lange tijd gebruikt maar heb ondertussen geen licentie meer..
 
Maar TUU is wel niet alleen voor het grafische aspect, maar helpt ook vooral je pc snelheid en internet snelheid verhogen.
StyleXP ga ik echt niemand aanraden, omdat ik er zoveel slechts over heb gehoord (en zelf gezien).
Maar dat blijft uiteraard uw eigen keuze.
 
zelf werk ik met tuneup utilities en windows blinds 5 samen en kmoet zeggen heb er zeker niets van klachten van , style xp daarintegen ben ik zeker niet tevreden van
 
StyleXp was ik niet helemaal tevreden over maar tune up utilities raad ik zeker aan ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan