Status
Niet open voor verdere reacties.
Met prepaid kan ik niet nr behouden en naar Proximus gaan.Voorheen 2j terug Proximus en die zette er +32 of 0032 bij de contacten. En heb nog steeds die Nokia 6830 classic. Ik wil geen abo.
Verleden week in Luxenburg deed Orange.lu niks aan mijn contacten zijn nummers. En dan steeds weer die melding je moet een bepaalde dienst inschakelen . welke weet ik nog altijd niet.
Gisteren mijn ticket besteld en dit nr heb ik aangegeven bij de vliegtuigmaatschappij.
Een smartphone heb ik ook nog met Proximus, een Moto 3° wifi 4 van 2015 ook prepaid . Is meer voor mooie foto's en en free wifi . De eerste keer dat hij mee gaat. Een app kompas en een app gps zit er op ,die zouden geen verbinding maken met internet of gsm.
Ik zou niet teveel willen avonturen met die gsm , op reis gaat hij mss helemaal niet meer.
 
Wat is de vraag precies? Vind de vraag niet meteen, of zie ik ze over het hoofd? Als je zeker wil zijn of je je nummer kan behouden met prepaidkaart bij Orange, vraag je dat toch best aan hun zelf denk ik. Wat je smartphone betreft, alle apps worden nu en dan eens geüpdatet. Dat vraagt af en toe een beetje data. Zolang je niet on Zwitserland komt blijft alles gelijk het thuis is. Maar voor Zwitserland moet je heel goed opletten. Ik ben zo vorige maand dik 21€ buiten bundel gegaan met Orange in Zwitserland.
 
Met een gsm die niet werkt in Spanje ben ik niets mee .
In Luxemburg kon ik niets bellen tot ik er 0032 bij voegde. En dan maar de verwittiging krijgen dat je bij een zekere dienst moest zijn. Denkelijk is dat spam van Orange om een abo te nemen.
Dus die Orange vliegt buiten ,maar gaat niet . Dit nr zit bij mijn vliegticket.
En abo is niet van korte duur dacht ik ,2 j of zoiets.
En met al die roaming reklame vervalt prepaid mss.
 
Als je in het buitenland belt naar Belgisch nummer, dan moet je ALTIJD 0032 (of +32) voor het Belgisch nummer zetten.
Geen probleem als je ook met die combinatie in België belt.
 
Dat is al 'n beetje geruststelling . Steeds in Spanje (Prox) deed de gsm dat automatisch, de contacten omzetten naar internationaal.
Als ik nog eens sms zal ik eens noteren wat die melding telkens is 'deze dienst dient ingeschakeld te worden om te verzenden/ontvangen' , een groene link is er ook bij.
Maar sms 'sen gaat toch of ontvangen . Echte dwangrelame lijkt het.
 
Ja nu snap ik het denk ik. Die verwijzing waarover jij spreekt had ik ook enkele keren. Dat is gewoon omdat die 0032 niet ervoor staat. Dat was niet meer dan dat. Il zit ook bij Orange. Er is geen verdoken reklame ik heb genoeg met Orange weg en weer gebericht tijdens de reis omwille van de buiten bundel prijs.
 
Ik heb al mijn contacten standaard voorzien van het prefix +32 en daarna het telefoonnummer - zonder de eerste nul.
Dit werkt probleemloos, overal ter wereld (waar ik ooit geweest ben) en uiteraard hier in ons landje. Mik zit er recht op (#4)
 
Ik heb al mijn contacten standaard voorzien van het prefix +32 en daarna het telefoonnummer - zonder de eerste nul.
Dit werkt probleemloos, overal ter wereld (waar ik ooit geweest ben) en uiteraard hier in ons landje. Mik zit er recht op (#4)
dit werkt inderdaad bij iedere GSM en Smartphone. 0032 daarna de 0 weglaten van de telefoonnummer en de rest van de telefoonnummer er gewoon achter plaatsen. +32 werkt even goed als 0032.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan