Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi hoi,

ik krijg met de beste wil van de wereld mijn mail niet meer binnen of buiten,heb zitten prutsen ermee en wss iets mega fout gedaan.kan iemand helpen om dit weer goed te krijgen?

dankuwel :)
 
Gebruik je die outlook 2003 op je Acer PC met Windows 7 Home Premium.
Ondersteuning voor Office 2003-producten wordt beëindigd op 8 april 2014.
Na deze datum ontvangt u het volgende niet meer voor Office 2003:
Hulp bij ondersteuning
Online-inhoudsupdates
Software-updates van Microsoft Update
Updates bestaan uit beveiligingsupdates om uw pc te helpen beschermen tegen schadelijke virussen, spyware en andere kwaadaardige software waarmee uw persoonlijke gegevens kunnen worden gestolen.
Toch eens overwegen om gebruik van Office 2003-producten te beeindigen.
 
Je kan eventueel deze overwegen
Office 365 voor Thuisgebruik Premium.
Office 365 Home Premium, Office Apps, Cloudservices - mseea Online Store
Compatibel met Windows 8.1, Windows 8, Windows 7, Windows Server 2008 R2 of Windows Server 2012. Kan niet worden uitgevoerd op Windows XP of Vista.
Microsoft Office 365 Home Premium NL 1 jaar abonnement - Laptopshop.be
Heb je hier voor 90 € en is een jaar geldig.

Als je Office voor Thuisgebruik en Zelfstandigen 2013 neemt voor 1 PC betaal je al 269 €
Je moet hier wel niet ieder jaar voor betalen.
Office voor Thuisgebruik en Zelfstandigen 2013 kopen - mseea Online Store
 
Ik duik (stevig) onder je prijzen luc. ;)

Office 365 voor Thuisgebruik Premium.
Office 365 Home Premium, Office Apps, Cloudservices - mseea Online Store
Compatibel met Windows 8.1, Windows 8, Windows 7, Windows Server 2008 R2 of Windows Server 2012. Kan niet worden uitgevoerd op Windows XP of Vista.
Microsoft Office 365 Home Premium NL 1 jaar abonnement - Laptopshop.be
Heb je hier voor 90 € en is een jaar geldig.

Microsoft Office 365 Home Premium (download) koop je hier voor € 69, dat scheelt € 30.

Als je Office voor Thuisgebruik en Zelfstandigen 2013 neemt voor 1 PC betaal je al 269 €

Deze koop je hier (ook een download) voor € 209,64, dat scheelt zo'n € 60. Wil je hem met installatieschijf, dan kan je die hier aanschaffen voor € 209,95 (+ verzendkosten).
 
Ik duik (stevig) onder je prijzen luc. ;)



Microsoft Office 365 Home Premium (download) koop je hier voor € 69, dat scheelt € 30..

lees eens goed want dit is dus met 1 jaar licentie ..
er staat duidelijk boven aan het volgende
Microsoft Office 365 Home Premium - Subscription licence ( 1 year ) - up to 5 PCs in one household - non-commercial - Win, Mac - Dutch - Eurozone - 32/64-bit (6GQ-00044) (Productcode wordt per mail verstuurd)
 
het is de link van u in bericht 6 die ik bedoelde ..!

Ashampoo_Snap_2014.04.02_18h30m56s_002_.jpg
 
het is de link van u in bericht 6 die ik bedoelde ..!

Dat begrijp ik Qtex ... maar mijn vraag is wat volgens jou is het verschil is tussen de link(en) voor Microsoft Office 365 Home Premium uit bericht #5 en de link voor Microsoft Office 365 Home Premium uit bericht #6.

Zelfde licentie, Nederlandstalig, beiden zijn Microsoft Office 365 Home Premium, voor idem dito aantal PC's, omvatten dezelfde software én beiden zijn een jaarabonnement.

Identiek hetzelfde product en 100% hetzelfde aanbod dus, of mis ik hier iets ?
 
ik begrijp je nu en inderdaad is die van 89€ ook met een 1 jaar licentie ...dan ben je inderdaad beter af met een 60€ en bespaar je inderdaad 30€ per jaar ..
*eigenlijk ben je inderdaad beter af met een aankoop van de volledige versie die dus niet jaarlijks dient te vernieuwd te worden !
de aankoop is zwaarder maar op 6 jaar heb je dit bedrag terug .
 
Maar wat zou er gebeuren als de internetverbinding weg valt of slecht is. Dan heb je dus een supertraag of helemaal geen Office 365.
Office 365 werkt vanuit de browser, je zal dan dus moeten wachten om verder te kunnen werken aan jouw excel sheet of word document.
Dit is iets waar rekening mee gehouden moet worden. Met lokaal geinstalleerde pakketten heb je dit risico niet, maar deze zijn in aanschafprijs wel behoorlijk wat duurder.
 
Microsoft Office 2013 voor Thuisgebruik en Zelfstandigen
1 Licentie, Nederlands met installatieschijf
Microsoft Office 2013 voor Thuisgebruik en Zelfstandigen
€ 219,95 gratis verzending
Beschikbaarheid:
Voldoende voorraad.5+ stuks op voorraad in het internetmagazijn
Microsoft Office 2013 voor Thuisgebruik en Zelfstandigen
Als het voor een gebruiker is heb je volgens mij ook beter Microsoft Office 2013 voor Thuisgebruik en Zelfstandigen.

Office.jpg

Office 2013-programma's activeren:
Als uw eerste pc het begeeft en u de licentie moet overdragen, kunt u Office op een nieuwe pc installeren en activeren, maar moet u het activeringscentrum bellen en uitleggen dat u de licentie wilt overdragen. Het telefoonnummer vindt u in stap 2 van de wizard Activering.
Office 2013-programma's activeren - Ondersteuning
 
Laatst bewerkt:
Microsoft Office 2013 voor Thuisgebruik en Zelfstandigen
1 Licentie, Nederlands met installatieschijf
Microsoft Office 2013 voor Thuisgebruik en Zelfstandigen
€ 219,95 gratis verzending
Beschikbaarheid:
Voldoende voorraad.5+ stuks op voorraad in het internetmagazijn

Dat blijft € 10,31 duurder dan de aanbieding uit bericht #6.

Mijn voorkeur gaat hier ook uit naar Office voor Thuisgebruik en Zelfstandigen 2013, ten nadele van Microsoft Office 365 Home Premium.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan